Vacht wordt roze
-
Boefie09
Vacht wordt roze
De vacht van mijn blonde labje wordt in haar nek en onder haar bek helemaal roze ....heeft iemand enig idee hoe dit komt ?? (ze is 2 jaar oud en draagt geen halsband) en weet iemand hoe je dit kunt voorkomen ? ik vind haar blond leuker dan roze 
-
speurneus carola
- Speurneus

dat is ws door der eigen speeksel, daar gaat blonde vacht rood van kleuren
bij winkels die spullen verkopen voor de verzorging van honden op tentoonstellingen hebben ze soort lotion o.a. voor de ogen van traanvocht krijgen ze van die rode druipstrepen altijd, dat kun je daarmee oplossen
beestenspul of beau beau
bij winkels die spullen verkopen voor de verzorging van honden op tentoonstellingen hebben ze soort lotion o.a. voor de ogen van traanvocht krijgen ze van die rode druipstrepen altijd, dat kun je daarmee oplossen
beestenspul of beau beau
al me kinders uitgevlogen
-
irma
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Els
- Speurneus

Dat zie je bij Maltezers ook nogal eens, dat de vacht roze word. Het kan idd met speeksel te maken hebben, maar ook met een allergie, meestal voeding en zelfs weleens een reactie op vaccinatie of vlooienmiddel.
Lijnzaadolie zou dit kunnen verhelpen, althans bij de maltezer next door werkte dat erg goed. Lijnzaad heeft een zuiverende werking, niet teveel van geven trouwens. En anders toch een hol. da inschakelen.
Lijnzaadolie zou dit kunnen verhelpen, althans bij de maltezer next door werkte dat erg goed. Lijnzaad heeft een zuiverende werking, niet teveel van geven trouwens. En anders toch een hol. da inschakelen.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Boefie09