Welke laarzen
-
EricaM
- Speurneus

Welke laarzen
Ik ben op zoek naar laarzen die ik o.a. voor de jachttrainingen kan gebruiken. Maar ook lekker mee kan wandelen etc. zonder natte voeten te krijgen.
Op het internet kom ik veel de Durbarry laarzen tegen. Maar die vind ik wel heel erg duur. Dus ik sta open voor een alternatief, maar als het kan wel (redelijk) van dezelfde kwaliteit.
Wat zijn jullie ervaringen en welke laarzen zouden jullie mij adviseren?
En waar kan ik die dan kopen? Bij voorkeur in een straal van max. 1 uur reistijd van Almere.
Op het internet kom ik veel de Durbarry laarzen tegen. Maar die vind ik wel heel erg duur. Dus ik sta open voor een alternatief, maar als het kan wel (redelijk) van dezelfde kwaliteit.
Wat zijn jullie ervaringen en welke laarzen zouden jullie mij adviseren?
En waar kan ik die dan kopen? Bij voorkeur in een straal van max. 1 uur reistijd van Almere.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Pandora
- Speurneus

Ik heb laarzen van Aigle maar die zijn wel van rubber. Neopreen gevoerd dus redelijk warm als het wat kouder is en waterdicht. Maar ze lopen lekker!
Bij ANWB verkopen ze (herfst/wintercollectie) ook laarzen in het genre van Dubarry maar net iets goedkoper. Ik heb ze zelf niet maar ik ken mensen die er erg enthousiast over zijn.
Bij ANWB verkopen ze (herfst/wintercollectie) ook laarzen in het genre van Dubarry maar net iets goedkoper. Ik heb ze zelf niet maar ik ken mensen die er erg enthousiast over zijn.
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Jep die heb ik ook en ze lopen als normale schoenen (fijne zool dus), absoluut een aanrader als je ook eens in het water moet staan of iets dergelijks. Ze zijn zo rond de E130,- geloof ik en je kunt ze kopen in outdoor shops of bij paardenwinkelsPandora schreef:Ik heb laarzen van Aigle maar die zijn wel van rubber. Neopreen gevoerd dus redelijk warm als het wat kouder is en waterdicht. Maar ze lopen lekker!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Aldinne
- Middelgrote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ik heb mijn laarzen ook bij de ANWB vandaan. Heb ze nu bijna een jaar en ben er heel tevreden over! Ze lopen lekker en zijn nog goed waterdicht gebleven. Ik spuit ze zo nu en dan in met een spuitbus en verzorg het 'gewone' gladde leer wat met schoenpoets.
Met een isolerend zooltje er extra in kun je zelfs in de sneeuw uren trainen zonder koude voeten te krijgen.
Met een isolerend zooltje er extra in kun je zelfs in de sneeuw uren trainen zonder koude voeten te krijgen.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
marions
- Speurneus

Hier idem!Saskia.Bernadette schreef:Ik heb mijn laarzen ook bij de ANWB vandaan. Heb ze nu bijna een jaar en ben er heel tevreden over! Ze lopen lekker en zijn nog goed waterdicht gebleven. Ik spuit ze zo nu en dan in met een spuitbus en verzorg het 'gewone' gladde leer wat met schoenpoets.
Inclusief het zooltje
Heb ze al 5 jaar en 'doen' het nog prima!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

marions schreef:Hier idem!Saskia.Bernadette schreef:Ik heb mijn laarzen ook bij de ANWB vandaan. Heb ze nu bijna een jaar en ben er heel tevreden over! Ze lopen lekker en zijn nog goed waterdicht gebleven. Ik spuit ze zo nu en dan in met een spuitbus en verzorg het 'gewone' gladde leer wat met schoenpoets.
Inclusief het zooltje![]()
Heb ze al 5 jaar en 'doen' het nog prima!
Ook ik heb deze laarzen gekocht nadat we besloten hadden voor Tabor te gaan, was met de winter van afgelopen jaar echt heeeeerlijk.
Ik onderhoudt ze dan wel met poets en spuit, maar zitten en lopen heerlijk:)
-
doggie
- Hele grote hondenneus

Ik heb de laatste jaren achtereenvolgens laarzen van John Bardale, Dubarry en nog eens Dubarry gehad. Allemaal na een klein jaar lek!
En ook al lopen ze heerlijk en krijg je nooit koude voeten, ik koop ze niet meer. Ga denk ik volgende keer maar voor een goedkopere variant.
Het is wel gek, want ik hoor altijd dat Dubarry's gewoon heel veel jaar meegaan.
En ook al lopen ze heerlijk en krijg je nooit koude voeten, ik koop ze niet meer. Ga denk ik volgende keer maar voor een goedkopere variant.
Het is wel gek, want ik hoor altijd dat Dubarry's gewoon heel veel jaar meegaan.
-
EricaM
- Speurneus

Dank jullie wel voor de tips.
Rubber spreekt me iets minder aan, omdat ik bang ben dat ik dan van die zweetvoeten krijg.
Ik ga eens kijken naar de Ariat laarzen en dan de Grasmere. Even gegoogled en alleen maar hele positieve reacties. Inderdaag nog steeds bij de hondenwebshop te verkrijgen, maar ik heb ook een adresje in Nijkerk gezien die ze verkopen. Omdat ze daar ook Durbarry verkopen, kan ik ze mooi passen en vergelijken.
Ik zal ze wel bestellen bij de hondenwebshop, want ze zijn daar nog 50 euri goedkoper
Ik zal jullie laten weten wat het geworden is
Rubber spreekt me iets minder aan, omdat ik bang ben dat ik dan van die zweetvoeten krijg.
Ik ga eens kijken naar de Ariat laarzen en dan de Grasmere. Even gegoogled en alleen maar hele positieve reacties. Inderdaag nog steeds bij de hondenwebshop te verkrijgen, maar ik heb ook een adresje in Nijkerk gezien die ze verkopen. Omdat ze daar ook Durbarry verkopen, kan ik ze mooi passen en vergelijken.
Ik zal ze wel bestellen bij de hondenwebshop, want ze zijn daar nog 50 euri goedkoper
Ik zal jullie laten weten wat het geworden is
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
jolien
- Hele grote hondenneus

-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

-
Els
- Speurneus

-