Welke laarzen

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Welke laarzen

Ongelezen bericht door EricaM »

Ik ben op zoek naar laarzen die ik o.a. voor de jachttrainingen kan gebruiken. Maar ook lekker mee kan wandelen etc. zonder natte voeten te krijgen.

Op het internet kom ik veel de Durbarry laarzen tegen. Maar die vind ik wel heel erg duur. Dus ik sta open voor een alternatief, maar als het kan wel (redelijk) van dezelfde kwaliteit.

Wat zijn jullie ervaringen en welke laarzen zouden jullie mij adviseren?
En waar kan ik die dan kopen? Bij voorkeur in een straal van max. 1 uur reistijd van Almere.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik heb laarzen van Aigle maar die zijn wel van rubber. Neopreen gevoerd dus redelijk warm als het wat kouder is en waterdicht. Maar ze lopen lekker!

Bij ANWB verkopen ze (herfst/wintercollectie) ook laarzen in het genre van Dubarry maar net iets goedkoper. Ik heb ze zelf niet maar ik ken mensen die er erg enthousiast over zijn.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Pandora schreef:Ik heb laarzen van Aigle maar die zijn wel van rubber. Neopreen gevoerd dus redelijk warm als het wat kouder is en waterdicht. Maar ze lopen lekker!
Jep die heb ik ook en ze lopen als normale schoenen (fijne zool dus), absoluut een aanrader als je ook eens in het water moet staan of iets dergelijks. Ze zijn zo rond de E130,- geloof ik en je kunt ze kopen in outdoor shops of bij paardenwinkels :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Ik heb Ariat laarzen, ze bevallen goed en zijn de helft goedkoper als Dubarry (die ik heel mooi blijf vinden, maar ook best wel prijzig)..
Ik heb ze gekocht bij de hondenwebshop (ff intoetsten, op google en je hebt de site zo).. :wink:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Ik heb die van de Anwb en die zitten en lopen heerlijk! Je hebt ze in een laag en hoog model!!
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

ja ik heb ze alle 2 zitten alle 2 lekker en inderdaad dubarry zijn duur maar ik heb ze al heel wat jaartjes
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik heb mijn laarzen ook bij de ANWB vandaan. Heb ze nu bijna een jaar en ben er heel tevreden over! Ze lopen lekker en zijn nog goed waterdicht gebleven. Ik spuit ze zo nu en dan in met een spuitbus en verzorg het 'gewone' gladde leer wat met schoenpoets.

Met een isolerend zooltje er extra in kun je zelfs in de sneeuw uren trainen zonder koude voeten te krijgen. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Saskia.Bernadette schreef:Ik heb mijn laarzen ook bij de ANWB vandaan. Heb ze nu bijna een jaar en ben er heel tevreden over! Ze lopen lekker en zijn nog goed waterdicht gebleven. Ik spuit ze zo nu en dan in met een spuitbus en verzorg het 'gewone' gladde leer wat met schoenpoets.

Met een isolerend zooltje er extra in kun je zelfs in de sneeuw uren trainen zonder koude voeten te krijgen. :wink:
Hier idem!
Inclusief het zooltje :wink:
Heb ze al 5 jaar en 'doen' het nog prima!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

marions schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Ik heb mijn laarzen ook bij de ANWB vandaan. Heb ze nu bijna een jaar en ben er heel tevreden over! Ze lopen lekker en zijn nog goed waterdicht gebleven. Ik spuit ze zo nu en dan in met een spuitbus en verzorg het 'gewone' gladde leer wat met schoenpoets.

Hier idem!
Inclusief het zooltje :wink:
Heb ze al 5 jaar en 'doen' het nog prima!

Ook ik heb deze laarzen gekocht nadat we besloten hadden voor Tabor te gaan, was met de winter van afgelopen jaar echt heeeeerlijk.

Ik onderhoudt ze dan wel met poets en spuit, maar zitten en lopen heerlijk:)
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Ik heb de laatste jaren achtereenvolgens laarzen van John Bardale, Dubarry en nog eens Dubarry gehad. Allemaal na een klein jaar lek!
En ook al lopen ze heerlijk en krijg je nooit koude voeten, ik koop ze niet meer. Ga denk ik volgende keer maar voor een goedkopere variant.
Het is wel gek, want ik hoor altijd dat Dubarry's gewoon heel veel jaar meegaan.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Dank jullie wel voor de tips.

Rubber spreekt me iets minder aan, omdat ik bang ben dat ik dan van die zweetvoeten krijg.

Ik ga eens kijken naar de Ariat laarzen en dan de Grasmere. Even gegoogled en alleen maar hele positieve reacties. Inderdaag nog steeds bij de hondenwebshop te verkrijgen, maar ik heb ook een adresje in Nijkerk gezien die ze verkopen. Omdat ze daar ook Durbarry verkopen, kan ik ze mooi passen en vergelijken.

Ik zal ze wel bestellen bij de hondenwebshop, want ze zijn daar nog 50 euri goedkoper :wink:

Ik zal jullie laten weten wat het geworden is :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Hier ook laarzen van de ANWB (Human Nature volgens mij..) en bevallen nog steeds super! Zijn ook gevoerd met een soort van bontje, wat vooral in de winter erg aangenaam is. Nooit koude of natte voeten, heb ze ook aan op wintersport in de sneeuw, ideaal! :)
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Aigle neoppreen zijn fijn, maar als je echt lekker warme wilt, dan heb je ook nod de chameaux vatna, een tehnisch geweldige ( insulated zool, goretex en vacht gevoerd) laars, en hij ziet er ook nog stylish uit :)
Afbeelding
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik gebruik de rubberen laarzen van Le Chameau, country Nero met neopreen. Ook vd winter geen koude voeten in gehad. :)

Daarnaast zweer ik bij de ANWB laarzen. zag op de site dat ze weer mooie hebben staan, deze week maar weer eens kijken.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Vallen de laarzen van de anwb groot/klein/normaal?
Ik wil ze namelijk ook bestellen :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie