help

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
phos4

help

Ongelezen bericht door phos4 »

Hey,

Kaspertje heeft de laatste tijd (vorig weekend en nu dit weekend) in zijn bench gekakt en gekotst :kots:

wij weten niet hoe dit komt... Het ruikt zeer zurig en het gebeurt alleen in het weekend????

nu, na een douche en een p&p rondje, is hij perfect gelukkig...

Kan iemand ons helpen?

wat denken jullie? ik zal in ieder geval maar naar de dierenarts gaan...
corry

Ongelezen bericht door corry »

Ik denk misschien omdat de dagelijkse routine anders is in het weekend en hij daar een beetje van in de war is.
phos4

maar het rare is dat hij diarree heeft en dat hij overgeeft... Dit is toch niet normaal???
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Word hij door de weeks vroeger uitgelaten?
Dan kan hij diarree hebben van het ophouden.
Krijgt hij door de weeks vroeger eten?
Als hij geel spul overgeeft dan is dat al en dan kan het zijn dat hij overgeeft van de honger.
Zorg er wel voor dat hij goed drinkt.
Is de ontlasting verder wel normaal of de hele dag dun?
Zeros&Mac

Ongelezen bericht door Zeros&Mac »

Kan idd te maken hebben met een ander routine. Door de weeks staan wij rond half 6 op en worden ze uitgelaten, en dan eten. Maar in het weekend blijven we liggen tot 9 uur. En heel soms kotst Zeros dan ook een beetje, omdat ie idd honger heeft.
phos4

De ontlasting is normaal nadien...

hij heeft inderdaad geel overgegeven in het bos.

Ik zal hem vanaf vandaag altijd even vroeg laten wandelen en dan zet ik hem terug in de bench om nog wat extra te slapen...

Ik heb hem voor de zekerheid maar droge rijst geven...
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

droge rijst zou ik zelf niet geven dan kan je beter kipfilet geven.
Dat overgeven zal de honger zijn en de diarree waarschijnlijk het te lang ophouden van zijn ontlasting.
Wij deden en doen nog steeds met Basco altijd dezelfde tijd eten en uitlaten in de ochtend en dan in het weekend kruipen we weer terug in bed en dan slaapt hij ook weer verder.
phos4

Al weer iets nieuws geleerd: een hond kan overgeven als hij honger heeft en krijgt diarree van op te houden...

Hij heeft vandaag nog niets gekakt, dus hopelijk niet vanacht terug... ik zal vanavond laat nog maar eens een extra rondje doen met mijn vriend...

Het erge is dat hij volgens mij niet piept, maar gewoon wacht tot het te laat is... Soit, ik ga vanaf vandaag iedere dag terug vroeg uit mijn bedje...

merci voor alle info!
Plaats reactie