Vida is loops
-
Iefke
Vida is loops
Vida is loops, we zagen het al een aantal weken aankomen, piepen verliefd op haar dekentje onrustig ze was haarzelf niet. Nu is haar moemoe reuze opgezwollen en ze likt zich de hele dag schoon. we hebben geen broekje het bloedverlies valt mee. Moeten we een broekje halen en wil ze zelf ook op zoek naar reutjes? we weten het niet ze is onze eerste teef. Hoop dat het meevalt. Ze luister bijna niet en is erg van dwars. Ze is nu ruim 9 maanden, tja het hoort er allemaal bij. Hoop wel dat ze het niet te vaak wordt.
-
speurneus carola
- Speurneus

ik zou haar zeker minimaal 1 tot 2 weken na de bloeding aan de lijn houden, want dan is de periode dat ze gedekt kan worden.
broekjes hebben vaak weinig zin, de honden zijn het niet gewend en slopen ze meestal en als ze het zelf goed schoon houdt is het miss alleen vervelend en geen voordeel.
dat niet luisteren in deze periode hoort erbij, en miss ook gelijk in de pubertijd, dat zou mooi zijn want grote kans dat ze dat na de loopsheid ook kwijt is.
broekjes hebben vaak weinig zin, de honden zijn het niet gewend en slopen ze meestal en als ze het zelf goed schoon houdt is het miss alleen vervelend en geen voordeel.
dat niet luisteren in deze periode hoort erbij, en miss ook gelijk in de pubertijd, dat zou mooi zijn want grote kans dat ze dat na de loopsheid ook kwijt is.
al me kinders uitgevlogen
-
Iefke
Thanks, dat broekje hebben we gister dus gekocht en gelijk weer weg gedaan ze trekt het af en bij het stuk, dan maar schoonlikken en alert zijn en opruimen mocht ze een beetje druppelen. Ze is inderdaad in de pubertijd denken we. Maar dan komt wel weer goed. Ik hoop dat ze na de loopsheid weer haarzelf wordt, want ze is nu echt een beetje in de war. Er is iets maar ze weet zelf niet wat hebben we het idee 
-
corry
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Ik had voor Zyva een paar goedkope onderbroekjes van de Wibra gekocht, maar zij verloor ook echt heel veel bloed, heeft precies 3 weken geduurd. Maar pas sinds deze week begint ze weer iets minder lekker te ruiken heb ik het idee, niet elk reutje springt er meer meteen bovenop, en de loopsheid is toch al een week of 6 geleden kunje nagaan. Ik heb Zyva 2 weken aan de lijn gehouden voor de zekerheid, niet omdat zij weg wilde lopen maar meer om haar te beschermen tegen een evt dekking!
- margré
- Grote hondenneus

Mijn Joy is ook loops geworden die is ook 9 1/2 maand en die krijgt geen broekje aan
Ze houd zich zelf goed schoon dus dat vind ik niet nodig
Zij heeft nergens last van en is gewoon Joy moet zeggen herken je verhaal ook niet nooit met mijn meiden last van gehad
Veel succes met de loopsheid gaat weer voorbij gelukkig
Ze houd zich zelf goed schoon dus dat vind ik niet nodig
Zij heeft nergens last van en is gewoon Joy moet zeggen herken je verhaal ook niet nooit met mijn meiden last van gehad
Veel succes met de loopsheid gaat weer voorbij gelukkig
Groetjes Margré
Lebber Hope
Lebber Hope
-
Iefke