. Vandaag merkte ik voor het eerst dat haar linker achterpoot ´zwabberde´, net alsof ze niet goed meer wist hoe haar poot neer te zetten
 . Vandaag merkte ik voor het eerst dat haar linker achterpoot ´zwabberde´, net alsof ze niet goed meer wist hoe haar poot neer te zetten   . Ze stond stil en na een klein trekje aan de riem liep Saar weer, voetje voor voetje naar huis. Ik merk goed dat haar spierkracht steeds minder wordt; niet zo gek als een rondje maar max. 15 minuten kan duren, langer gaat echt niet meer.
 . Ze stond stil en na een klein trekje aan de riem liep Saar weer, voetje voor voetje naar huis. Ik merk goed dat haar spierkracht steeds minder wordt; niet zo gek als een rondje maar max. 15 minuten kan duren, langer gaat echt niet meer.Met het juiste voer voor haar gewrichten (heeft ze al jaren) en Glucosamine-capsules is het lang goed gegaan, maar wellicht is het wijsheid om nu bij de DA een spierversterker te laten geven?
Ik weet er komt een tijd dat het lopen écht niet meer gaat, maar ze wil nog zo graag!
Groetjes,
Jolanda

Tako van de Rooise Heikant                        21-09-2005
 Tako van de Rooise Heikant                        21-09-2005
 Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden)
 Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013
 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013
 ).
).  .
 .

, een kras oudje. Ik vind het wel moeilijk haar zo slechter te zien lopen...Maar ja, als wij 90 zijn lopen we ook niet meer zo hard. Eten doet ze zoals een lab betaamt; ze duikt op de etensbak en schrokt alles naar binnen.  En wat het knuffelen betreft.....ik heb een enorme knuffel-lab, heerlijk!!
 , een kras oudje. Ik vind het wel moeilijk haar zo slechter te zien lopen...Maar ja, als wij 90 zijn lopen we ook niet meer zo hard. Eten doet ze zoals een lab betaamt; ze duikt op de etensbak en schrokt alles naar binnen.  En wat het knuffelen betreft.....ik heb een enorme knuffel-lab, heerlijk!!