De pups van Hindi en Joe zijn er! Vijf stuks, twee reutjes, drie teefjes. Gisteravond met een keizersnee gehaald.
Het was een lange zit. Maandagochtend begon Hindi te hijgen en werd onrustig. Dat werd gaandeweg steeds heftiger. ´s Nachts ben ik beneden op de bank gaan slapen, geen oog dichtgedaan natuurlijk. De volgende dag, dinsdag, ben ik wel gewoon gaan werken, de juf stond dus met een licht hoofd door slaapgebrek en dikke wallen voor de klas

Natuurlijk heb ik steeds telefonisch contact gehouden met thuis. ´s Middags was de toestand verder onveranderd. Om een uur of 4 begon ze te persen, maar er kwam geen pup. Ik voelde er wel een, heel hoog in het geboortekanaal, maar kreeg mijn vinger er niet achter. Uiteindelijk zijn we om 7 uur ´s avonds naar de dierenarts gereden. Die heeft eerst met piton spuiten en een hoop gewroet geprobeerd om die pup eruit te krijgen, maar ook haar lukte het niet. Dus werd het een keizersnee. Om 8 uur ging ze onder het mes, om 10 waren we thuis. Er zaten vijf dikke pups in, allemaal rond het pond en allemaal gelukkig gezond en wel. Twee hadden er helaas in hun vruchtwater gepoept, vandaar dat ze zo vies zijn op de foto. Die zaten helemaal onder de smurrie.
Hindi moedert vanaf de eerste seconde gelukkig fantastisch, alsof ze ze al een week heeft. Het hele spul is de eerste nacht goed doorgekomen en het ligt er warm en tevreden bij.
Vandaag lekker uitrusten en puppy´s kijken!
Nog een fraaie anecdote: Jan (mijn man) moest een mandje komen brengen met wat handdoeken en een kersenpitzakje, waar wij de pups in konden doen om ze naar huis te vervoeren. Dat kwam hij heel lief meteen brengen. Alleen had hij een koud kersenpitzakje meegenomen

Ik had er er niet bij gezegd dat hij het moest opwarmen

Mannen

Gelukkig hadden ze bij de dierenarts een magnetron
Hanneke
http://i186.photobucket.com/albums/x203 ... GP0496.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;