Ik moet even wat met jullie delen, wellicht herkenbaar:
Er hangt al een aantal weken een ziekenhuisballon in mijn huiskamer. Na een aantal weken ging de helium eruit en zakte de ballon steeds verder naar beneden. Midden in de nacht hoor ik gegrom....Ik doodsbang mijn bed uit, want wat was dat nou??? Een inbreker? Brand? Ik tippelde naar beneden, knipte het licht aan en wat zag ik? Milow oog in oog met mijn ziekenhuiskoe...Om zowel Milow als koe te beschermen heb ik de koe maar naar een andere ruimte gebracht.
Vorige week maandag ochtend kom ik naar beneden. Ik zet thee en meestal komt er tijdens het thee zetten een bruin mormeltje aan gedartelt. Na vijf minuten mistte ik dit gedartel en keek naar het kussen van Milow, waar hij behoorde te liggen. Shit....hond weg...hoe kan dat nou? Ik roepen....het zweet brak me uit. Ik liep naar de bijkeuken, garage, keek in de tuin....zou hij eruit zijn geglipt zijn toen mijn vriend naar het werk ging? Mijn hart klopt in mijn keel....maar nergens een bruin monster. Opeens viel het me op dat de schuifdeuren tussen de keuken en woonkamer op een kier stonden....die zitten meestal dicht....Zachtjes deed ik de deur verder open....en het eerst teken van Milow was zichtbaar. Er hing een staart uit de bank. Ik sloop dichterbij zodat ik hem op heterdaad zou kunnen betrappen. En jaaaaa hoor....daar is meneer dan. Prins heerlijk lag hij op zijn rug op de bank, benen wijd, poten gestrekt, tong uit zijn bek....en langzaam ging er één oog open....Het was duidelijk dat ik hem stroorde bij het uitslapen
En toen zondagavond. Vriend en ik lagen net op bed toen we een raar geluid uit de keuken hoorde: KGGGRRRRR KGRRRRR KGRRRRR....Ik vertrouwde het niet, dus toch maar even kijken waar het geluid vandaan kwam. Ik knipte de keukenlamp aan en het eerste dat me opviel was de kop van Milow. Een scheve mond, beetje naar beneden kijkend en een uitdrukken van: 'it wasn't me!' Ik had geen idee wat hij met het geluid te maken had...maar zijn blik verraadde zijn betrokkenheid. Ik zei: Milow LOS en toen spuugde hij een plastic frisdrank dopje uit waar hij op gekauwd had alsof het kauwgum was....haha maffe hond!
Ach en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat houd ik toch veel van dit draakje, dit boefje en maatje.....
Nog ff een leuke foto. In oktober gingen we foto's maken op de heide. Ik had Milow het commando zit en blijf gegeven. Ik wilde om hem heen lopen om naast hem te gaan zitten zodat mijn vriendin foto's kon maken. Terwijl ik om hem heen loop, struikel ik en smak op de grond. Ik schoot hysterisch in de lach en mijn vriendin maakt foto's. En Milow? Dit geeft geen kick....hij heeft immers het commando zit en blijf gekregen....
http://i1093.photobucket.com/albums/i43 ... C00383.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i1093.photobucket.com/albums/i43 ... C00344.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i1093.photobucket.com/albums/i43 ... 01-1-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's maximaal 640x480!