Blijven lachen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Blijven lachen

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Ik heb een labrador, een bruine, een hele lieve én een hele ontdeugende!!!

Ik moet even wat met jullie delen, wellicht herkenbaar:

Er hangt al een aantal weken een ziekenhuisballon in mijn huiskamer. Na een aantal weken ging de helium eruit en zakte de ballon steeds verder naar beneden. Midden in de nacht hoor ik gegrom....Ik doodsbang mijn bed uit, want wat was dat nou??? Een inbreker? Brand? Ik tippelde naar beneden, knipte het licht aan en wat zag ik? Milow oog in oog met mijn ziekenhuiskoe...Om zowel Milow als koe te beschermen heb ik de koe maar naar een andere ruimte gebracht.

Vorige week maandag ochtend kom ik naar beneden. Ik zet thee en meestal komt er tijdens het thee zetten een bruin mormeltje aan gedartelt. Na vijf minuten mistte ik dit gedartel en keek naar het kussen van Milow, waar hij behoorde te liggen. Shit....hond weg...hoe kan dat nou? Ik roepen....het zweet brak me uit. Ik liep naar de bijkeuken, garage, keek in de tuin....zou hij eruit zijn geglipt zijn toen mijn vriend naar het werk ging? Mijn hart klopt in mijn keel....maar nergens een bruin monster. Opeens viel het me op dat de schuifdeuren tussen de keuken en woonkamer op een kier stonden....die zitten meestal dicht....Zachtjes deed ik de deur verder open....en het eerst teken van Milow was zichtbaar. Er hing een staart uit de bank. Ik sloop dichterbij zodat ik hem op heterdaad zou kunnen betrappen. En jaaaaa hoor....daar is meneer dan. Prins heerlijk lag hij op zijn rug op de bank, benen wijd, poten gestrekt, tong uit zijn bek....en langzaam ging er één oog open....Het was duidelijk dat ik hem stroorde bij het uitslapen :D Jaaaaa allemaal leuk en aardig, maar hij mag helemaal niet op de bank....ik wist niet wat ik zeg...de boef!

En toen zondagavond. Vriend en ik lagen net op bed toen we een raar geluid uit de keuken hoorde: KGGGRRRRR KGRRRRR KGRRRRR....Ik vertrouwde het niet, dus toch maar even kijken waar het geluid vandaan kwam. Ik knipte de keukenlamp aan en het eerste dat me opviel was de kop van Milow. Een scheve mond, beetje naar beneden kijkend en een uitdrukken van: 'it wasn't me!' Ik had geen idee wat hij met het geluid te maken had...maar zijn blik verraadde zijn betrokkenheid. Ik zei: Milow LOS en toen spuugde hij een plastic frisdrank dopje uit waar hij op gekauwd had alsof het kauwgum was....haha maffe hond!

Ach en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat houd ik toch veel van dit draakje, dit boefje en maatje.....

Nog ff een leuke foto. In oktober gingen we foto's maken op de heide. Ik had Milow het commando zit en blijf gegeven. Ik wilde om hem heen lopen om naast hem te gaan zitten zodat mijn vriendin foto's kon maken. Terwijl ik om hem heen loop, struikel ik en smak op de grond. Ik schoot hysterisch in de lach en mijn vriendin maakt foto's. En Milow? Dit geeft geen kick....hij heeft immers het commando zit en blijf gekregen....

http://i1093.photobucket.com/albums/i43 ... C00383.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i1093.photobucket.com/albums/i43 ... C00344.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i1093.photobucket.com/albums/i43 ... 01-1-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Foto's maximaal 640x480!
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Wat een heerlijke boeven zijn het he! :D :D

Die laatste foto vind ik ook super!! Hij zoent je heerlijk terug :verliefd1: :verliefd1:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Bijzonder mooie fotos
Afbeelding

bedankt Sharon !
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Wat een heerlijke lab heb je toch. :verliefd1:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

die 1e foto en bijbehorend verhaal, hilarisch. Die laatste foto :verliefd1:
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

Wat een heerlijk verhaal om te lezen :lol: En ook die foto's laten weer eens zien wat een lieverds wij toch maar hebben.
Afbeelding

met dank aan Pauline
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

die kop van die hond, stijf zittend blijven kijken zo terwijl ik weet niet wat achter zijn rug uithaalt. de mijne had je allang de kieteldood gegeven die vind dat niks leukers om te doen
al me kinders uitgevlogen
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Geweldig die eerste foto :lol: die moet je goed bewaren (is een winner :wink: )kan je vast nog wel een keer in de fotowedstrijd gebruiken :knipoog:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
wenz
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door wenz »

prachtige verhalen en geweldige foto's!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Knowledge talks, wisdom listens.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:lol: erg leuk verhaal.... en die laatste foto :verliefd1: wat een lieverds zijn het ook....
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:D Leuk verhaal en wat een mooi mannetje.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Bedankt! Lief van jullie! Ik heb nog veel meer mooie foto's, die plaats ik nog wel eens. Was een hele succesvolle fotoshoot.....deze vond ik ook mooi...

http://i1093.photobucket.com/albums/i43 ... 0385-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Die kop.... :D
http://i1093.photobucket.com/albums/i43 ... C00393.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Prachtige foto's en mooi verhaal!
:verliefd1:
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

ah mooi verhaal en hele mooie foto's, jullie genieten zichtbaar van elkaar :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

leuke verhalen zeg! wat een superlabje heb jij...en dan die foto's....
die allerlaatste...wooww...die is echt mooi! :verliefd1:
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
Plaats reactie