Ik heb een vraagje misschien kunnen jullie mij meer inzicht geven in deze,
bij ons in de buurt is er een gezin met 4 (!) parson terriers. ze lopen er 2 om 2 mee. Nu werd ons al tegengegild dat hun honden niet van puppies houden en dat als er een losbreekt wij de pineut zijn.
dat vond ik al vreemd maar goed laat maar gaan dacht ik nog.
nu kwam mijn man laatst terug van de laatste ronde wandeling en zei dat hij de man van het gezin tegenkwam die al briesend en stamvoetend naar hem toekwam en zei dat hij al zo vaak had gezegd dat zijn honden niet van andere honden houden. en bijten enzo.
nu vraag ik me af he: als je dat al weet van je honden ( wat ik trouwens betwijfel dat ze dat echt doen maar goed ) dan doe je ze toch een muilkorf om of ben ik nou gek.
en mocht er nou iets gebeuren dan is hij toch fout met z'n "valse" honden want Rico vind iedereen leuk en probeert tot spelen uit te dagen. nu hebben wij hem wel bij hun weggehouden hoor, want ik heb geen zin in poppekast om eerlijk te zijn.
kunnen jullie me jullie kijk op de zaak geven want het laat mij (natuurlijk) niet los, manlief is het alweer vergeten maar ik heb er al weer een aantal dagen last van. sorry voor de lap tekst maar moet t even kwijt.
alsvast bedankt.
Anja