Demi
-
sedeka
Demi
Toch nog onverwacht heb ik zondagavond 15jan Demi in laten slapen.
Het ging tot zondagmiddag prima met haar.
Maar ineens viel ze op haar zijkant,krijste het uit,liet ontlasting lopen en gaf over.
Heb haar in dr mand gelegd en met rust gelaten.
Maar als ik haar kop wilde tillen of kijken of ze wilde lopen,dan krijste ze het uit.
De dierenarts gebeld en zoals altijd had onze eigen arts geen weekenddienst.
Maar de dienstdoende arts was heel aardig en keek Demi eerst helemaal na.
Ook toen kon Demi niet staan ,haar kop was slap,en op dat moment heb ik gezegd,laat haar maar gaan.
Helaas kon mijn man er niet bij zijn,want hij kon pas maandagochtend uit het buitenland komen.
Demi is rustig ingeslapen,ik heb haar mee naar huis genomen en we hebben Demi maandag 16 jan naar het crematorium gebracht.
Vandaag dinsdag 17 jan hebben we de as opgehaald.
Tuurlijk weet ik dat bijna 15,5 oud is maar dit kwam zo onverwacht,wij zijn echt radeloos van verdriet,zeker omdat onze Kaya ernstig ziek is (zie gezondheid).
Maar toch hoe moeilijk het is ,voor Kaya gaan we door.
Groetjes sas en een poot van kaya
Het ging tot zondagmiddag prima met haar.
Maar ineens viel ze op haar zijkant,krijste het uit,liet ontlasting lopen en gaf over.
Heb haar in dr mand gelegd en met rust gelaten.
Maar als ik haar kop wilde tillen of kijken of ze wilde lopen,dan krijste ze het uit.
De dierenarts gebeld en zoals altijd had onze eigen arts geen weekenddienst.
Maar de dienstdoende arts was heel aardig en keek Demi eerst helemaal na.
Ook toen kon Demi niet staan ,haar kop was slap,en op dat moment heb ik gezegd,laat haar maar gaan.
Helaas kon mijn man er niet bij zijn,want hij kon pas maandagochtend uit het buitenland komen.
Demi is rustig ingeslapen,ik heb haar mee naar huis genomen en we hebben Demi maandag 16 jan naar het crematorium gebracht.
Vandaag dinsdag 17 jan hebben we de as opgehaald.
Tuurlijk weet ik dat bijna 15,5 oud is maar dit kwam zo onverwacht,wij zijn echt radeloos van verdriet,zeker omdat onze Kaya ernstig ziek is (zie gezondheid).
Maar toch hoe moeilijk het is ,voor Kaya gaan we door.
Groetjes sas en een poot van kaya
-
speurneus carola
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Jullie krijgen het behoorlijk voor jullie kiezen..........Heel veel sterkte met het verlies van jullie grietje

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
Roos
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Ik wil je heel veel sterkte toewensen met het verlies van Demi. Natuurlijk is 15,5 een geweldig mooie leeftijd maar het verdriet is enorm! Ze is zo lang een deel van je leven geweest en het heeft tijd nodig om je draai weer te vinden zonder haar.
Youri, mijn lieve oude mannetje, is ruim 14 geworden en toen hij overleed is er een stukje van mij met hem meegegaan.
Het is geweldig dat we zo bevoorrecht zijn geweest om ze zo oud te mogen zien worden. Demi is nu op een hele mooie plek omringd door liefde van Youri, Chester, Wobbe en al die andere lieverds van het forum. En ik weet hoe mooi het daar is want ik heb Youri daar gezien!
Ik heb ook gelezen over Kaya haar gezondheid en de zorgen die je om haar hebt. Ook daar wil ik je heel veel sterkte mee wensen. Demi zal over haar waken.
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved,
don't go away.
They walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Ik denk aan jullie,
warme groetjes van Alice.
Youri, mijn lieve oude mannetje, is ruim 14 geworden en toen hij overleed is er een stukje van mij met hem meegegaan.
Het is geweldig dat we zo bevoorrecht zijn geweest om ze zo oud te mogen zien worden. Demi is nu op een hele mooie plek omringd door liefde van Youri, Chester, Wobbe en al die andere lieverds van het forum. En ik weet hoe mooi het daar is want ik heb Youri daar gezien!
Ik heb ook gelezen over Kaya haar gezondheid en de zorgen die je om haar hebt. Ook daar wil ik je heel veel sterkte mee wensen. Demi zal over haar waken.
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved,
don't go away.
They walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Ik denk aan jullie,
warme groetjes van Alice.