Spugen
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Spugen
Sinds gisteren vind ik Jim een beetje anders dan anders, kan niet echt mijn vinger op leggen, geen drama want er is genoeg wat hij doet zoals anders. Nadat we net hadden gewandeld en ik Jim een pensstaafje gaf kotste hij al zijn eten incl staafje uit, uiteraard wilde meneer het meteen weer opeten maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Hij was van de week bij de dierenarts voor zijn prik en had toen ook een oorontsteking maar ik ben al een aantal dagen bezig met het zalfje. Nu spugen en zielig kijken, toch heeft Jim kennelijk wel trek, want hij hobbelt maar achter mij aan als ik iets eetbaars heb.
Wat zou ik Jim kunnen geven? Moet ik het eten aanpassen? Of misschien juist wel niets.... Of iets anders dan zijn brokken? Iemand een tip?
Wat zou ik Jim kunnen geven? Moet ik het eten aanpassen? Of misschien juist wel niets.... Of iets anders dan zijn brokken? Iemand een tip?
-
Els
- Speurneus

-
honesto do campo verde
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Heeft Jim maar 1x gespuugd? Of al meerdere keren?
Als hij maar 1x heeft gespuugd, omdat b.v het pensstaafje niet lekker viel zou ik hem gewoon weer eten geven.
Jim wilde het toch direct weer voor je opruimen
, dus misselijk is hij niet en geeft aan honger te hebben.
Komt zijn eten er een 2e keer uit, dan zou ik inderdaad een dagje vasten.
Als hij maar 1x heeft gespuugd, omdat b.v het pensstaafje niet lekker viel zou ik hem gewoon weer eten geven.
Jim wilde het toch direct weer voor je opruimen
-
claudia-marley
Wij kregen het advies van onze da toen Marley ziek was om hem even rijst te geven.. en dan steeds meer bokken erbij zegmaar..
Maar las ie verder nergens last van heeft kan hij wel gewoon weer brokken eten.. Marley had vannacht ook overggeven, maar eet vandaag gewoon zijn brokken (hij had gister ineens vuurwerk in zijn bek, denk dat hij hierdoor spuugde)
Maar las ie verder nergens last van heeft kan hij wel gewoon weer brokken eten.. Marley had vannacht ook overggeven, maar eet vandaag gewoon zijn brokken (hij had gister ineens vuurwerk in zijn bek, denk dat hij hierdoor spuugde)
-
Roos
Precies, niet te moeilijk doen hoor over een keertje overgevenImca schreef:Heeft Jim maar 1x gespuugd? Of al meerdere keren?
Jim wilde het toch direct weer voor je opruimen, dus misselijk is hij niet en geeft aan honger te hebben.
Ik had het hem trouwens wel weer op laten eten, toen mijn honden nog brok kregen kwam het wel vaker voor dat ze het een keer uit spuugden en net zo makkelijk weer opaten.
-
claudia-marley
Is dat niet slecht dan om het ze weer op te laten eten, ze spugen het niet voor niks uit??Roos schreef:Precies, niet te moeilijk doen hoor over een keertje overgevenImca schreef:Heeft Jim maar 1x gespuugd? Of al meerdere keren?
Jim wilde het toch direct weer voor je opruimen, dus misselijk is hij niet en geeft aan honger te hebben.
Komt zijn eten er een 2e keer uit, dan zou ik inderdaad een dagje vasten.![]()
Ik had het hem trouwens wel weer op laten eten, toen mijn honden nog brok kregen kwam het wel vaker voor dat ze het een keer uit spuugden en net zo makkelijk weer opaten.
Marley had vannacht ook gespuugd, waarschijnlijk omdat hij op vuurwerk had lopen knabbelen en wij daar net iets te laat achter kwamen..
-
Roos
claudia-marley schreef:Is dat niet slecht dan om het ze weer op te laten eten, ze spugen het niet voor niks uit??Roos schreef:Precies, niet te moeilijk doen hoor over een keertje overgevenImca schreef:Heeft Jim maar 1x gespuugd? Of al meerdere keren?
Komt zijn eten er een 2e keer uit, dan zou ik inderdaad een dagje vasten.![]()
Marley had vannacht ook gespuugd, waarschijnlijk omdat hij op vuurwerk had lopen knabbelen en wij daar net iets te laat achter kwamen..Kan het dan geen kwaad als hij zijn spuug weer op eet???
Met een verdenking van het eten van vuurwerk is het anders natuurlijk, maar als het om eten en een pensstaaf gaat zie ik het probleem niet
-
claudia-marley
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Hahaha
Caudia zo denk ik ook. Vind het er zo goor uitzien als hij zijn spuug weer uit eet. Overigens heb ik Jim gisteren wel wat brokken gegeven maar wel minder het is erin gebleven en vandaag eet Jim weer gewoon. Dus er zal idd niet veel aan de hand geweest zijn. Toch is ie beetje anders dan anders kan mijn vinger er niet echt opleggen, misschien komt het door mijn eigen onrust momenteel mijn 87 jarige moeder gaat niet zo goed, ze woont in een verpleegtehuis en afentoe neem ik Jim mee Jim hangt steeds helemaal op mijn schoot om haar te kunnen zien
en legt zijn kop op het bedhek, zo lief. Helaas mijn moeder kan niet zo goed meer zien dus ze schrikt er een beetje van toch zie ik dat Jim haar aandachtig bekijkt en haar hand zoekt, apart he....
-
claudia-marley
Mijn helaas overleden labrador Boy wilde in zijn laatste dagen zijn braaksel ook nog op eten. Terwijl hij echt wel enorm ziek was (hij had waarschijnlijk de ziekte van addisons).. Hij kon zo goed als niet meer lopen, spuugde alles uit wat hij binnenkreeg, had koorts, maar wilde nog wel zijn braaksel opeten.. Dus ik denk niet dat het altijd zo is dat een hond pas echt ziek is als hij het niet eet, een hond kan ook erg ziek zijn, maar het nog proberen te eten is mijn ervaring..marie schreef:Een hond is pas ziek als hij zijn eigen braaksel niet opeet. Als ze het zelf opeten maak ik mij geen zorgen![]()