Rudy ziekjes?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Rudy ziekjes?

Ongelezen bericht door Monique »

Rudy is een beetje ziekjes, vanochtend was er nog niets aan de hand, vanmiddag moest hij 2 keer poepen waarvan de laatste keer dun en rond 17.00 uur ging hij steeds bij de voordeur liggen.
Weer met hem naar buiten en weer dunne ontlasting. Ik moest eventjes weg (schoonmoeder jarig) en mijn dochter bleef bij Ruud.
Hij at niet al zijn eten op (niets voor hem) en ging liggen slapen.
Toen ik weer thuis kwam bleef hij ook gewoon liggen (ook echt helemaal niets voor hem!) :(
Hij was wel blij om me te zien, maar toch bleef hij (al kwispelend) liggen.
Hij heeft later even een paar rondjes gelopen (nog steeds blij) en ligt nu met een dekentje op de bank weer te slapen.
Hij voelt een beetje koud aan, koude oortjes en is dus heel rustig en een beetje lusteloos.....
Moet ik me zorgen maken? Ik bedoel; je hoort en leest soms zulke rare verhalen!!
Ik zit me suf te bedenken of er ook iets vreemds is gebeurd gisteren of dat hij soms iets van straat heeft opgegeten, maar ik kan niets geks bedenken.....
Ik vind het maar helemaal niets om hem zo te zien!!
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Nee das niks aan als je hondje zich anders dan normaal gedraagt :(

Flits heeft dit een tijdje terug ook gehad, ook opeens aantal dagen dunne ontlasting en heel erg lusteloos. Hij sliep de hele dag en bleef ook maar steeds op z'n plekkie liggen.
Hij had ook niks raars gegeten, dus bij hem was het waarschijnlijk gewoon een virus dat vanzelf weer overging.
Maar of Rudy dat ook heeft, dat weet ik niet. Zou het even aankijken en als je het niet vertrouwd kun je altijd even langs de dierenarts gaan.
Heb ik toen ook gedaan.

Veel beterschap voor Rudy!
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Zielig he als ze ziekjes zijn,
Guus is ook al een paar dagen niet lekker,
aan de dunne paar keer overgegeven.... Maar sinds vandaag
begint hij weer tot leven te komen... en actief...
Hoor veel hondjes die ziek zijn.

Sterkte... en als je het niet vertrouwd DA bellen natuurlijk

Beterschap voor Rudy
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

lucievd schreef:Nee das niks aan als je hondje zich anders dan normaal gedraagt :(
Nou zeg dat wel! Hij kan ook niet echt zijn draai vinden, dan weer even hier liggen dan weer daar. En af en toe om z'n bekje likken net alsof hij misselijk is.
Hij heeft rond 17.00 uur voor de laatste keer gedronken, bevalt me ook niets!
Hij slaapt nog in de bench en ik ben zo bang dat ik hem niet hoor als hij wat moet doen. Als hij wat moet doen dan geeft hij dat nl niet heel duidelijk aan (wel wat onrustig en misschien een heel klein piepje maar meer niet).
Hij heeft zonet alleen geplast en ligt nu in de bench te slapen.
Of ik zet de wekker nog even vanacht of ik ga morgen heel vroeg met hem uit en als het morgen niet beter lijkt toch maar even langs de DA.
Ik hoop er het beste maar van.
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ik ben vannacht toch een paar keer wezen kijken maar hij lag heerlijk te slapen. Vanochtend alleen geplast maar.... wel wat gegeten en gedronken gelukkig! :)
Hij was vanochtend ook weer iets actiever en ligt nu weer te slapen.
Ik ben heel blij dat 'ie weer wat gegeten heeft, want een labje dat niet eet (en vooral Ruud dan) daar maakte ik me wel zorgen over.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Goed te horen dat Ruud zich weer wat beter voelt :)
Het is echt vervelend als je hondje zich niet lekker voelt, hij kan niet zeggen wat hij heeft he :(
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

Gelukkig dat Ruudje weer wat opknapt
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Bedankt allemaal!
Rudy had vanmiddag al weer iets dikkere ontlasting, dus dan is het gelukkig geen verstopping (daar ben ik altijd zo bang voor, dat hij toch iets opgegeten heeft wat niet goed zit in de darmen of maag :( )
Maar helaas heeft hij zonet 2 keer overgegeven...
Ik hoop maar dat dat hem oplucht.

Ik ben vooral heel erg blij dat 'ie me weer komt begroeten, ik vond het zo erg dat hij al kwispelend gewoon bleef liggen gisteren, zo van: ik ben wel blij vrouwtje en ik wil wel maar ik kan het echt niet.
Dat vond ik zooooo zielig!! :(
Afbeelding

Bedankt Monika!
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

hoe is het vandaag met Rudy?
hopelijk voelt hij zich weer beter.
Afbeelding

met dank aan Pauline
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

hondjes kunnen zich ook weleens niet lekker voelen. Heeft Chester ook een dagje gehad. Gewoon de hele dag op zijn kussen gelegen, verder geen activiteit maar het is net als bij mensen. Die hebben ook weleens een dag, dat ze ziek zijn en verder niets willen.
Dikke beterschapsknuffel voor Rudy
Afbeelding

bedankt Sharon !
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

pebi schreef:hoe is het vandaag met Rudy?
hopelijk voelt hij zich weer beter.
Tja, lastig, hij heeft vannacht nog een keer overgegeven (gelukkig hoorden we hem) en toen zijn we meteen nog maar even weer naar buiten gegaan. Alleen een plasje, vanochtend 2x ook alleen maar een plasje.
Vanochtend lag 'ie natuurlijk nog heerlijk te slapen en vond hij het niet leuk om wakker gemaakt te worden.
Hij is wel heel vrolijk en wil ook wel spelen, hij krijgt nu hele kleine porties eten (wat vaker op de dag).
Ik hoop dat het snel beter gaat.

Misschien is het bij honden idd net zoals bij mensen? Als ik eens niet lekker ben dan valt het overdag wel mee en tegen de avond begin ik me dan zieker te voelen.
Ik heb me voorgenomen dat als het morgen niet beter is dat ik dan naar de DA ga.
Plaats reactie