Luna de dondersteen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
loes-2

Luna de dondersteen

Ongelezen bericht door loes-2 »

Even weer een update van Luna,

Het is een echte dondersteen, maar wel één waar ik heel erg veel van hou.
Dat we in die twee weken dat we haar nu hebben, zo aan haar gehecht zijn geraakt , dat is toch heel mooi. Ze plast ook al op commando en ze gaat zitten. vanmorgen toen we na het utlaten binnen kwamen sprinte ze richting de trap en klom twee treden op. Het moet niet gekker worden, ze is morgen pas 10 weken. Ik heb haar gelijk opgepakt en naar boven gedragen.Want ik wil natuurlijk niet dat ze last van haar heupen krijgt. Af en toe heeft ze echte streken, als ik net een schoon kleedje in haar bench heb gelegd, plast ze erop, dat vond ik minder, maar ja dat zal wel overgaan. Binnen in het huis plast ze niet meer en daar zijn we heel erg blij mee.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Wat kan je daar toch heerlijk van genieten he, tis wel wat werk om ze op te voeden maar als je er voldoende tijd in steekt krijg je dit dubbel en dwars terug met een lieve (en opgevoedde :wink: ) hond :D
Geniet er nog maar goed van want ze groeien toch zo snel!!!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Die streken van ze :D Heerlijk :D
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

Het blijven dondersteentjes, geniet ervan ze zijn zo groot
loes-2

Ongelezen bericht door loes-2 »

Vandaag had ze weer een streek, we waren haar kwijt toen ze in de bench lag. Omdat het een bruine labrador pup is, zagen we niet dat ze onder het vetbed lag. Toen we nog eens keken, zagen we haar liggen. We hebben er maar gelijk foto's van gemaakt.
Als het me lukt zal ik proberen om ze snel mogelijk een foto van haar onder het vetbed te plaatsen.
Plaats reactie