16 weken is hij nu en 14,5 kg weegt hij, zo te zien 12 kg aan poot en 2,5 kg voor 'de rest'
Tanden?
En het is me een lekker ding
Heel vrolijk en open treedt hij de wereld tegemoet, hij is echt nergens bang voor. Tuurlijk, hij schrikt wel eens ergens van maar hij herstelt zichzelf ook weer erg goed en gaat verder, zoals het hoort.
Hij is dol op Pandora en Ramses, zij meestal ook wel op die kleine springvlo. Ze spelen met hem maar geven hem ook regelmatig een welverdiende correctie waar Pontus dan weer met groot gevoel voor drama op reageert
Hij is dol op de katten maar zij iets minder op zijn lompe acties, van twee katten krijgt hij er regelmatig van langs, twee anderen blijven zoveel mogelijk uit zijn buurt. Alleen als hij moe is komen ze dichtbij en in de avond liggen ze heel dicht bij elkaar. Komt wel goed dus maar nu is het nog té leuk om achter ze aan te rennen of naar ze te blaffen met je derrière in de lucht en je kin op de grond.
Toch merk ik dat hij al iets meer rust in zijn wiebelgatje krijgt en zich al wat langer kan focussen. Het is een echte retriever want hij sjouwt de hele tijd met van alles in het rond. Soms komt hij het 'gevonden voorwerp' brengen en dat is dolle pret natuurlijk. Gericht trainen doen we nog niet, het enige gesproken commando wat hij 'kent' is ZIT.
Het gaat lekker met de grote kleine glimmerd
Wat fotootjes van vandaag:
De hele kudde:

Ik en m'n grote stoere broer:

Die ik echt overal achtervolg... ook als hij privé dingen aan het doen is

Riep je mij?

Wie er het eerst is krijgt een snoepieieieieie!

Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005