Qiki is bijna jarig en ik wil graag een leuk speeltje oid kopen, maar ze heeft al zo belachelijk veel! Misschien wordt het toch een lekker bot ipv speeltje, maar wie weet dat iemand van jullie een gouden speeltje weet?
welk speeltje is het leukst?
-
Agnes
welk speeltje is het leukst?
Met welk speeltje is jouw hond het gelukkigst?
Qiki is bijna jarig en ik wil graag een leuk speeltje oid kopen, maar ze heeft al zo belachelijk veel! Misschien wordt het toch een lekker bot ipv speeltje, maar wie weet dat iemand van jullie een gouden speeltje weet?
-
Huub
- Middelgrote hondenneus

-
roef
- Speurneus

ik denk dat dat per hond verschild,maar hier is roef dol gelukkig met een bananendoos die heerlijk vermoord mag worden in de tuin
een oude voetbal is ook favoriet.
dus aan mij heb je niks helaas
alle speeltjes die ik kocht zijn of gesloopt of het aankijken niet waard volgens roef,james speelt niet met speelgoed,alleen met roef en soms een tennisbal.
een oude voetbal is ook favoriet.
dus aan mij heb je niks helaas
-
Agnes
-
roelien
De vuurtoren is Merels favoriete waterspeeltje. Ze mag hem ook alleen hebben als we gaan zwemmen, daardoor blijft het ook een bijzonder speeltje, als het altijd maar in huis ligt gaat de lol ook sneller van een speeltje af. Daarnaast is het ook een sterk een sterk ding en kan je hem lekker ver gooien.
-
claudia-marley
-
Guus
-
Agnes
-
claudia-marley
-
Huub
- Middelgrote hondenneus

-
Agnes
Ze schut ze er uit, dus hoe dan ook heeft ze ze zo opclaudia-marley schreef:Haha, dat heeft Marley (nog) niet, maar anders doe ik er wat grotere brokken in..Agnes schreef:Die voederbal heb ik ook... Maar Qiki heeft hem dusdanig door dat ze het schuifje op zijn grootst zet: dan komen de brokjes er makkelijker uit
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Onze Fust maak je helemaal gelukkig met een piepkip. De labjes maak ik vooral blij met knuffeltjes die de dag door rondgezeuld kunnen worden
Maar voor slopers zijn dit soort speeltjes geen goede optie
Maar voor slopers zijn dit soort speeltjes geen goede optie

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

...de schoenen die van pup af aan bij de deur staan om af te leren dat hij aan de schoenen zat...
Maar dat is het 2 x dagelijkse ritueel van hem om eerst de linker en daarna de rechter te pakken om iemand van ons uit te dagen.
Even voor de duidelijkheid; onze schoenen zitten keurig opgeruimd in een kast nadat diverse schoenen het moesten ontgelden in zijn pupperiode
, maar nu blijft hij wel van onze andere schoenen af.
(behalve als er een ander kindje komt spelen die netjes zijn of haar schoenen uit doet, dan is het t leukste grapje van Joep om die toch even te pikken voor het beste resultaat
.
Maar dat is het 2 x dagelijkse ritueel van hem om eerst de linker en daarna de rechter te pakken om iemand van ons uit te dagen.
Even voor de duidelijkheid; onze schoenen zitten keurig opgeruimd in een kast nadat diverse schoenen het moesten ontgelden in zijn pupperiode
(behalve als er een ander kindje komt spelen die netjes zijn of haar schoenen uit doet, dan is het t leukste grapje van Joep om die toch even te pikken voor het beste resultaat