gewicht en leeftijd

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Alma

gewicht en leeftijd

Ongelezen bericht door Alma »

Even een bezorgde-labje-mama-vraag:

Senna is 20 weken en weegt 13.5 kg.
Naar mijn inzicht is ze een mooie volle pup - niet te dik en niet te dun.
Maar als ik dan op internet lees dat ze tot 26 weken ongeveer een kilo per week aan komen dan zit mijn meisje er wel ver onder :( .

Wat vinden jullie?

ze is levendig - energie vol - eet prima ( wel gevoelig voor diarree).
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Bruce is met zijn 19 weken zo'n 14.8, als jij vind dat Senna er goed en mooi uitziet, gewoon zo laten, het is een richtlijn niet iets wat moet of zo.

Men zegt ook altijd voeren met je verstand en als ze levendig is en vol energie zit mooi zo doorgaan.

Wel ff diarree in de gaten houden.
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Je moet gewoon naar jouw hondje kijken hoor; zoveel labjes, zoveel typetjes ook. Olly weegt ook maar 21 kg (bijna 8,5 jaar) en woog dacht ik ook maar rond de 17 kg toen ze 1 jaar was.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Tess was (is???) ook zoveel lichter dan de tabel aan gaf.
Nu is ze 9 mnd en rond de 22 kilo schat ik. En ze ziet ern prima uit!@
Michel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Michel »

Noa is nu 20 weken en weegt ongeveer 16,5 kilo. Nu is Noa wel groot en fors maar niet te dik. Je kunt haar ribben goed voelen en ze heeft echt een ingevallen buikje. Op de puppycursus zitten meerdere labradors en enkelen zijn een stuk kleiner. Volgens mij is het voor iedere pup verschillend. Als je haar ribben goed kunt voelen en ze heeft een beetje ingevallen buikje dan is het goed, tenminste dat vertelde de dierenarts me.
Noa heeft in het begin ook regelmatig last van diarree gehad maar nu krijgt ze KVV (kompleet vers vlees)van KIVO en sindsdien heeft ze helemaal geen last meer van diarree. In Helmond zit een verkooppunt van KIVO, daar haal ik het ook.
Alma

ooh dus het valt allemaal wel mee...gelukkig maar!

@Michiel: Senna krijgt sinds haar darmontsteking ( waarna ze gevoeliger is geworden voor diarree) ook KVV, en dat gaat super. Ik heb wel erg gewisseld in merk om te zien wat werkt voor Senna. Carnibest - farmfood - Lotgering.
Ik wist niet dat Kivo ook verkrijgbaar is in Helmond. Waar kan ik het krijgen??? want dan wil ik die ook proberen.
Michel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Michel »

Zie bijgevoegde link.

http://www.kivo-petfood.nl/index_nl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Alma

Michel schreef:Zie bijgevoegde link.

http://www.kivo-petfood.nl/index_nl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank je! Dit is dus op een steenworp afstand van mijn huisje... :klasse:
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

Koda is 28 weken en weegt 27.5. Hij is wel 1/8e Duitse dog, dus hij is sowieso al iets groter.
Lab-Bruno

Ongelezen bericht door Lab-Bruno »

Bruno is 12 weken en weegt nu 7,6 kilo..als ik het in het gewicht uitdruk lijkt het me aan de lage kant,maar hij was ook niet zo zwaar toen we hem ophaalde en hij oogt niet mager. Volgens onze DA ziet hij er prima uit zo en wij vinden dat ook.
Plaats reactie