Wat een knapperd ! Leuk zo moeder en zoon bij elkaar
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Lab-Bruno schreef:Mooie foto's..kan me haast niet voorstellen dat Bruno ook zo groot wordt
Dat zal je verbazen, deze hond is ook pas 8 maanden..
Gaat sneller als je denkt, en als je wat maandjes verder bent kan je je niet meer voorstellen dat die ooit klein was!
En de eigenaar zeggen, neeee die zwemt niet... Zal ze de verkeerde labrador hebben meegegeven (ze heeft er 2) Hij springt met snoekduiken achter Yana aan!! Dus mama geeft hem zwemles deze week, kan die als die weer thuis is lekker alle bagger sloten in jumpen want dan kan die opeens wel zwemmen...
Netty schreef:Wat een knappe kerel al en wat lijkt hij op Boy zeg!
Ja vind ik ook! En het is net zo een lieve lobbes... Vreselijk dat Boy er niet meer is, hij heeft super nakomelingen op de wereld gezet. En echt wel een indruk op mij gemaakt met zijn waanzinnige karakter!
Netty schreef:Wat een knappe kerel al en wat lijkt hij op Boy zeg!
Ja vind ik ook! En het is net zo een lieve lobbes... Vreselijk dat Boy er niet meer is, hij heeft super nakomelingen op de wereld gezet. En echt wel een indruk op mij gemaakt met zijn waanzinnige karakter!
Absoluut waar hoor, ik ben ook hartstikke trots en blij dat wij dus ook een nakomeling van Boy hebben rondlopen.