Zoals jullie wellicht al wel hebben kunnen lezen begin ik vanaf 1 april minder te werken...Wobbe is in september overleden en vermits ik het alleen zijn niet kan gewoon worden vind ik dat het stilletjesaan tijd worden om een andere lablieverd in mijn hart te sluiten... ik zou nu echter willen gaan voor een herplaatser..
Ben dus al wat links en rechts aan het rondkijken...
Zo had ik via via op een site een labteefje gezien dat diende herplaatst te worden... aldus begin verleden week met de eigenaar gebeld om eventueel af te spreken.. maar ze wist me te vertellen dat het labje al geplaatst was... Naderhand verneem ik dat die eigenaar aan de fokster van die hond had verklaard dat ze haar hond helemaal niet op een site als herplaatser had geplaatst... dat iemand ander dat had gedaan...en dat zij helemaal niet van plan was haar hond te herplaatsen
Dus terug op zoek... zaterdag kwam ik dan een labreu tegen op een site ...maandag gebeld maar ik kon alleen contact nemen via mail... zo gezegd zo gedaan... er kwam echter na meer als een dag geen antwoord...wat ik al raar vond...dus gebeld met de verantwoordelijke van de opvang die wist te zeggen dat die hond nog bij zijn eigenaar zat en ik kreeg het telefoonnr. ... heb dan gebeld en tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat die hond al herplaatst was vorig jaar in juli
En als klap op de vuurpijl stond diezelfde hond gisteren dan nog in een pas verschenen tijdschrift als asieldier van de week...
ik ben vandaag nog gaan kijken op die site en hij staat er nog steeds op... ik begrijp er geen bal van... en geloof niks van dit hele verhaal... sorry hoor...
Dit waren mijn allereerste ervaringen met het proberen in huis halen van een herplaatser ... en ik vind dit hééél terleurstellend hoor...
Ik ben er behoorlijk van geschrokken en had het mij helemaal anders voorgesteld....Mijn vertrouwen in de medemens is maar weer eens zwaar geschonden... Al die leugens....bah...
Ik ga proberen terug rond te kijken, maar erg schoorvoetend...
Ik hoop dat ik jullie binnenkort een positiever verhaal kan vertellen, want
dit vind ik echt niet leuk...
Ik heb er zo lang over nagedacht, getwijfeld... een grote stap moeten nemen en dan stuit je op zoiets...
Groetjes
Martine