Nou, het was een compleet feest. Op een gegeven moment wilden 2 mevrouwen dat de honden ook op een stoel gingen zitten. En daar zaten ze dan, Nino en Toosje, alletwee op een stoel tussen de `oudjes`. `Willen ze ook een kopje thee? ` vroeg er eentje heel beleefd. Een andere wilde Nino wel houden , maar de allermooiste opmerking die ik gehoord heb was: Wat heeft uw dochter een mooi wit jasje aan
En die bruine clown heeft zich super gedragen, de eerste 5 minuten vond hij het een beetje spannend, maar al gauw lag hij in het begin aan de voeten an een mevrouw. Zelfs het parkietje in de kooi heeft hij met rust gelaten. En hij zat als een prins op de stoel tussen de dames, die hem zaten te knuffelen, kussen en vastpakten. Ben bang dat hij daar vannacht nog van droomt. Ik ben ruim anderhalf uur geweest , het was heel gezellig.
De zusters vertelden dat ze zelden zo een leuke middag hadden gehad, want meestal keken de oudjes een beetje voor zich heen of brabbelden in zichzelf. Vandaag was er heel wat loos in de koffiekamer
Nou, wij komen weer hoor, twee uurtjes in de maand kan ik wel missen, heb er zelf ook veel plezier aan gehad.