Wat heeft uw dochter een leuk jasje aan

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Wat heeft uw dochter een leuk jasje aan

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Enige tijd geleden kreeg ik een telefoonje. Of ik 14 maart, vandaag dus, naar de open dag van een bejaardencentrum wilde komen met een of twee honden. Op de afdeling voor demente bejaarden. Met Toosje heb ik dat al eerder, elders, gedaan, maar Nino is nog niet meegeweest.
Nou, het was een compleet feest. Op een gegeven moment wilden 2 mevrouwen dat de honden ook op een stoel gingen zitten. En daar zaten ze dan, Nino en Toosje, alletwee op een stoel tussen de `oudjes`. `Willen ze ook een kopje thee? ` vroeg er eentje heel beleefd. Een andere wilde Nino wel houden , maar de allermooiste opmerking die ik gehoord heb was: Wat heeft uw dochter een mooi wit jasje aan :? Tja, die lieve Toosje, soms zou ze haast zoveel menselijke trekjes krijgen dat je je daarin kunt vergissen.
En die bruine clown heeft zich super gedragen, de eerste 5 minuten vond hij het een beetje spannend, maar al gauw lag hij in het begin aan de voeten an een mevrouw. Zelfs het parkietje in de kooi heeft hij met rust gelaten. En hij zat als een prins op de stoel tussen de dames, die hem zaten te knuffelen, kussen en vastpakten. Ben bang dat hij daar vannacht nog van droomt. Ik ben ruim anderhalf uur geweest , het was heel gezellig.
De zusters vertelden dat ze zelden zo een leuke middag hadden gehad, want meestal keken de oudjes een beetje voor zich heen of brabbelden in zichzelf. Vandaag was er heel wat loos in de koffiekamer
Nou, wij komen weer hoor, twee uurtjes in de maand kan ik wel missen, heb er zelf ook veel plezier aan gehad.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Dat klinkt als een hele geslaagde middag! :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
bloempje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door bloempje »

hihi schattig he, dieren doen het altijd goed bij kinderen en oudjes :lol:
28 april is ons meisje geboren!!!!
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Aha, dus je kan het toch niet laten he Dorette! :) maar wel leuk toch ,zo af en toe?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Ik hoop zo dat ik dat met Tess (over een paar jaar) ook kan gaan doen! Fantastisch!
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat lief, en leuk dat je hiermee toch iets blijft doen Dorette :klasse:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Roos schreef:Wat lief, en leuk dat je hiermee toch iets blijft doen Dorette :klasse:
Ach, ik heb er zelf ook plezier in, en 2 uurtjes per maand , dat kan ik ook nog wel opbrengen. Heb zelf geen oma meer en mijn moeder woont ook niet om de hoek, op deze wijze kan ik dan toch iets doen. En de woefs zijn er geschikt voor, dus waarom niet. :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat leuk zeg! Heerlijk dat ze zo kunnen opleven van dieren! :D
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Nino&Toosje schreef:
Roos schreef:Wat lief, en leuk dat je hiermee toch iets blijft doen Dorette :klasse:
Ach, ik heb er zelf ook plezier in, en 2 uurtjes per maand , dat kan ik ook nog wel opbrengen. Heb zelf geen oma meer en mijn moeder woont ook niet om de hoek, op deze wijze kan ik dan toch iets doen. En de woefs zijn er geschikt voor, dus waarom niet. :)
En toch verdient het een bloemetje!
Het toont aan dat je een warme persoon bent én dat je hondjes er de juiste karakters voor hebben.
Hoe dol ik ook was op mijn Caedlih, hoe zalig ook haar karakter en hoe voorbeeldig haar gedrag, ze was hier niet voor in de wieg gelegd. Werd graag uren geknuffeld, maar alleen maar door de baas. Was bang van hoogtes (waar een stoel voor haar ook onder viel). En tenzij er wat lekkers te rapen viel, vond ze op bezoek gaan vooral saai.
Dus een dikke pluim voor jou en je hondjes!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wat heb je toch een heerlijke labjes :verliefd1:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ha ha wat een heerlijke middag heb jij gehad. Complimenten voor jou en je hondjes, super!
Plaats reactie