sjek russel ,maar dan iets groter en hoog op de poten en bovendien een krulstaart,Dat zijn de "echte" hoewel geen stamboom.
De boerenfox is niet gauw kapot te krijgen: ons Ep wordt in juni 14 jaar ,maar waarschijnlijk moeten wij hem over een jaar of 5 zelf neerknuppelen anders gaat ie niet
Bv we maken een wandeling van een uurtje of 2, thuisgekomen lekker eten en dan lekker snurken met 4 pootjes in lucht. Voor Co dan.
Ep staat na 10 minuten slapen al weer klaar : Zo , en wat gaan we NU dan doen?
Een vriendinnetje van mij is toevallig nederlands kampioen doggy dance ,en zij heeft speciaal daarvoor een nieuw hondje gekocht :idd een boerenfox! Die gaat zij nu trainen aangezien haar huidige hondje te oud word.
Ik roep: oh dat kan mijn Eppie ook wel! En op de muziek van sjalalie sjalala van trieneke begin ik te dansen en rondjes te draaien! ( oh by de weg, stond TOEVALLIG op Ja
En Eppie werd vrolijk en danste mee! RONDJE riep ik en draaide met mn hand een cirkel, en ja hoor ,Ep draaide een rondje! Wat een natuurtalent!
En hee 14 jaar he
Nou jij Co! riep ik enthousiast en stootte Co aan,kom op bolle ,RONDJE!
Ik heb Co wel 3 x aangeduwd ,gepord in zn zij en hem bijna met geweld een rondje laten draaien maar het kwartje wou niet vallen
stond hij me een beetje dom aan te kijken,is dit nu leuk?
opeens rent Co weg en komt terug met een kussen van de bank.
Kijk DIT is pas leuk !lijkt hij te willen zeggen.
Ach Co, doggydance kampioen zit er voor jou zeer waarschijnlijk niet in ,dat laten we dan maar aan de boerenfoxen over