Zo lief

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Zo lief

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Afgelopen week moest Roy twee dagen voor een cursus naar Vianen. Omdat dit een redelijk eind rijden is, had het werk geregeld dat Roy een hotelkamer kreeg.
Dus Max en ik waren onder ons 2en thuis. Toen ik naar bed ging, trippelde Max automatisch met mij naar de slaapkamer. Heel soms mag Max op zijn kussen slapen bij ons en ik had zoiets: ik pak zijn kussen en dan mag hij op de kamer slapen.
Max ging uiteraard meteen liggen op zijn kussen, maar nog geen 5 minuten nadat ik het licht had uitgedaan en zelf in bed was gekropen, hoorde ik zachte hondenpootjes.....trippel, trippel en toen PLOF....Binnen twee tellen na deze plof kroop Max tegen mij aan: ik kom bij jou vrouwtje!
Hoe moeilijk het ook is en hoe lekker ik het kroelen met Max vind, ik moest toch consequent blijven! Dus stuurde ik Max terug naar zijn kussen. Zonder te morren of eigenwijs te zijn, gaf hij gehoor en ging hij slapen op zijn kussen.
Midden in de nacht werd ik plotseling wakker en stond Max bovenop mij, staart kwispelend: hoi vrouwtje, daar ben ik weer :D
Ook nu weer Max terug gestuurd naar zijn plaats terwijl ik eigenlijk heel hard moest lachen om deze typisch Max-actie.
Toen het 's morgens de wekker ging en ik de lamp aanknipte, was dit voor Max het signaal dat kroelen weer was toegestaan. Dit klopt, hij wordt 's morgens vaak gehaald om lekker te kroelen. Met een reuzesprong, sprong hij op bed, kroop tegen mij aan en legde zijn kop tegen mijn hoofd. Hij gaf mij zelfs kusjes op mijn wang :verliefd1: Toen ik iets ging verliggen, legde hij zijn kop op mijn borstkas en bleef hij rustig liggen toen hij geaaid werd.

Wat een heerlijke schat is hij toch. Toen hij vroeger als pup het bloed onder mijn nagels haalde, had ik nooit durven dromen dat hij zo lief zou worden :verliefd1: :verliefd1:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door DayKy »

:verliefd1:
Kingston doet dat ook wel eens, als ik dan aan de telefoon tegen manlief zeg dat ik hem mis, kruipt mijn enorm behaarde mannetje 's nachts lekker tegen me aan... Heerlijk dat gesnurk in mijn oor :verliefd1:
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Aah wat schattig, wat een lieverd die Max!
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marinka »

Heerlijk!! Geniet er maar van!!
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:verliefd1: :verliefd1: Ik zie het voor me, heerlijk.
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Ooh, heerlijk he?!!! Als ik een nachtje alleen ben dan wil ik Ruud ook wel meenemen naar de slaapkamer, ik heb het nog niet gedaan, ben veel te bang dat 'ie straks niet meer anders wil.....
Afbeelding

Bedankt Monika!
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door nicole »

wat leuk om te horen! Als ik je andere verhalen zo lees, is er een hoop veranderd! En dit soort momenten zouden anderen dan ook eens moeten zien van Max :wink:
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

hahaha, heerlijk he! :D

Als ik een keer een nachtje alleen ben neem ik Pien ook altijd lekker mee en ze mag dan zelfs lekker op bed slapen. Enige nadeel is dat ze vaak gigantisch snurkt en niet in de lengte maar in de breedte op bed gaat liggen, waardoor ik bijna geen plek meer heb... :? :lol:
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Heerlijk..... :verliefd1:
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
stetje

Ongelezen bericht door stetje »

Mijn luna ligt elke nacht bij mij naast in bed zal wel fout wezen mja we zijn het zo gewent en in de winter was het lekker warm. tegenwoordig gaat ze meer aan het voeten eind liggen maar snurken kan ze als de beste :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk zulke momenten :D :verliefd1:
Plaats reactie