En ik heb geen idee wat het is, of hij gewoon een gevoelig maagdarm stelsel heeft of dat het misschien een of andere vieze parasiet is
Heb al het een en ander over giardia gelezen, hoop niet dat hij dat heeft. Maar het zou kunnen.
Iedereen heeft het over een enorm vieze geur van de ontlasting wanneer hun hond giardia heeft, maar Flits z'n ontlasting stinkt altijd wel. Maar of het de zogenaamde geur van giardia is? Geen idee.
Ben al eens eerder naar de DA geweest met Flits voor z'n diarree, toen helemaal niks meegekregen en hij moest maar wat licht verteerbaar voedsel eten.
Z'n diarree gaat ook wel steeds weer over, maar keert toch echt met grote regelmaat terug.
En dit heeft hij nu al een tijdje. De ene dag is het super mooi qua consistentie en de andere dag heel brijig met veel slijm en lichte kleur.
En het kan ook bijna niet aan het barfen liggen, want hij had dit ook al toen hij nog KVV kreeg. En op z'n goede dagen heeft ie sinds hij barft, hele mooie ontlasting. Maar het kan ook zomaar weer mis zijn terwijl hij bijv. hetzelfde heeft gegeten als op de dag dat de onlasting goed was.
Omdat ik nog steeds niet weet wat nou de oorzaak is, heb ik voor maandag weer een afspraak bij een andere DA.
Hopelijk komen we er dan achter. Ik wil dat ze in ieder geval wat onlasting gaan onderzoeken en me niet weer met lege handen naar huis sturen. (Ga daarom nu ook al naar een andere DA).
Opzich is Flits qua gedrag niet heel anders en oogt hij niet ziek, maar toch kan het niet goed zijn voor hem aangezien de opname van goede stoffen wel erg wordt beperkt steeds zodra hij weer diarree heeft.
Hopelijk komen we er snel achter en is het makkelijk op te lossen