oh wat kunnen ze toch zielig zijn...

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
kristies
Speurneus
Speurneus

oh wat kunnen ze toch zielig zijn...

Ongelezen bericht door kristies »

Sorry.. kom ineens weer " binnenvallen.. "
Vandaag met Chester naar de DA gegaan omdat we gisteren een raar dingetje aan zijn elleboog ontdekte en gezien zijn verleden met rare bultjes toch maar gelijk in actie gekomen. De DA dacht echt dat het een wratje was maar omdat hij er toch wel pijn aan geeft gelijk weg gehaald. Onder een roesje... want hij was ernstig druk ...
gelijk entingen gehad toen hij onder zeil was en tandsteen verwijderd....
maar goed ... dat roesje... daar heeft hij super last van. Arme mannetje... onwijs suf ontstabiel en zielig is tie en dan breekt mijn hart :cry: oh wat ben ik toch een watje... maar ik vind het zo lastig hem zo te zien.. mijn arme zielige ventje toch. Net een rondje gelopen omdat hij toch zal moeten plassen... maar na een zware tocht naar het grasveldje heeft hij me daar 10 min aan staan staren ... pas nadat ik 3x had gezegd dat hij een plasje mocht doen deed hij dat... op zijn meisjes... om vervolgens zuchtend aan mijn voeten te komen liggen... agossie...

herkenbaar... zijn jullie labjes ook zo zielig als ze wat mankeren.. ? Of alleen de reuen :wink:
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Chestertje toch ...... Snel weer opknappen hoor broer !
Enzo is ook eeeeenorrummmmm zielig als hij ziek is hoor !

groeten,

Joost

(p.s. de klamboe die we opgehaald hebben na de wandeling is echt super !)
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Geen idee maar het valt me bij mannen wel op dat ze altijd heeeeel zielig zijn als ze wat hebben, misschien geldt dat bij reuen ook wel 8)
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Arme Chester!! Beterschap hoor

En hier inderdaad een onwijze aanstel-reu :D
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wel een reuen ding hoor :D
maar een vriendinnetje van roef is een echte prinses op de erwt :roll: die gaat haar ding pas weer doen als ze een kusje heeft gehad op het zere pootje oid :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Ik heb hier twee teefjes en zijn zo verschillend ;-)

Terra zal je niet snel zielig zien zijn. Ja, een dag of 2 na de knie-operaties.. maar dan heb je het ook wel over iets ;-) Maar verder is zij echt een bikkel en eentje van niet klagen maar dragen :D

Danouk daarentegen. Die kan echt zielig zijn met een hoofdletter! Als zij iets heeft, dan zie je dat direct. Heel haar koppie straalt zieligheid uit dan, oortjes laag, veel opgerold in de mand liggen... Ik vind het zelf wel prettig dat zij dat zo duidelijk laat merken.. Bij Terra moet je zo goed ook naar andere dingen kijken om te weten hoe ze zich voelt.

Voelt Chester zich vandaag al weer iets beter?
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
kristies
Speurneus
Speurneus

ah... meer zielige mannen dus.. :D
Hij voelt zich wel al iets beter, maar nog niet top heb ik het idee.
Wondje blijft ook wel wat bloeden, maar hij ligt er ook steeds op. Hij kwispelt weer wel dus dat is een goed teken. En hij valt niet meer om als hij loopt scheelt ook een hoop..
Wondje ziet er verder trouwens mooi uit. 3 hechtingen. Mogen er volgende week uit. Maar dat doe ik zelf wel even denk ik.
Hij krijgt op dit moment nep eten van mijn dochtertje en vol geduld hapt hij van haar vorkje nep dingen op.. ha ha.. maar goed hij is dus een stuk alerter gisteren deed hij zijn ogen niet eens open als ze in de buurt kwam nu speelt hij weer lekker mee :wink:
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

kristies schreef:ah... meer zielige mannen dus.. :D
Hij voelt zich wel al iets beter, maar nog niet top heb ik het idee.
Wondje blijft ook wel wat bloeden, maar hij ligt er ook steeds op. Hij kwispelt weer wel dus dat is een goed teken. En hij valt niet meer om als hij loopt scheelt ook een hoop..
Wondje ziet er verder trouwens mooi uit. 3 hechtingen. Mogen er volgende week uit. Maar dat doe ik zelf wel even denk ik.
Hij krijgt op dit moment nep eten van mijn dochtertje en vol geduld hapt hij van haar vorkje nep dingen op.. ha ha.. maar goed hij is dus een stuk alerter gisteren deed hij zijn ogen niet eens open als ze in de buurt kwam nu speelt hij weer lekker mee :wink:
Je weet maar nooit hè...... Misschien ligt er ineens wel een keer iets op dat vorkje ....
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
kristies
Speurneus
Speurneus

ja das waar.. dat zou zomaar kunnen 8)

`fijn dat de klamboe mooi is ! Welke kleur ? Of mogen we dat nog niet weten :eusawhistle:
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Gelukkig dat hij zich al wat beter voelt, geef hem maar een knuffel van mijn dames helpt vast wel iets :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

kristies schreef:ja das waar.. dat zou zomaar kunnen 8)

`fijn dat de klamboe mooi is ! Welke kleur ? Of mogen we dat nog niet weten :eusawhistle:
Oranje ! Was al lang bekend dat we dat als kleur wilden, wat voor geslahct het ook zou worden.....
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Zal wel aan de naam liggen 8) Hier ook zo'n zielig geval.
Het zijn net mannen :D
Afbeelding

bedankt Sharon !
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ten eerste beterschap Chester :groteknuffel:

En ja.. ook hier zo'n watje. Hij moet eens iets onder zijn pootje krijgen onder het wandelen. Die hulpeloze blik dan en dat pootje de lucht in. Een keer eroverheen vegen en het is weer over, maar idd... dat koppie dan :D
Maar daar heeft ie dan weer helemaal geen last van als hij met andere hondjes is, dan doet ie zich stoerder voor dan dat hij is :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

Veel beterschap Chester!

Hier eentje die de ene keer alles uit de kast haal om bij het minste of geringste al zielig te zijn en te piepen, en de andere keer een bikkel is. :? Maar vaker zielig dan het andere...dan krijg je namelijk veel aandacht van het baasje! :D
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

marron schreef:Gelukkig dat hij zich al wat beter voelt, geef hem maar een knuffel van mijn dames helpt vast wel iets :D
dat helpt zeker ! Dank namens Chester :wink:
Plaats reactie