Dat was even schrikken.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Dat was even schrikken.

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Ben me net echt kapot geschrokken!! :-(
Noah was net lekker aan het spelen met zijn vriend toen hij op zijn zij viel, hij begon onmiddellijk keihard te janken!
Mijn vriend heeft zijn vriendje even in de mand gedaan want die wou natuurlijk kijken wat er aan de hand was en ik probeerde ondertussen Noah te troosten.
Het janken duurde echt wel minuut en ondertussen wou hij niet opstaan en hielt zijn achterpoot omhoog.
Uiteindelijk kreeg ik hem rustig door tegen hem te praten en zijn achterpoot te masseren.
Ik denk dat zijn heupje even uit de kom schoot oid...
Beide mannetjes waren ontzettend geschrokken dus beide even een koekje gegeven tegen de schrik.
Dat was wel even moeilijk om Noah zo te horen janken, helemaal omdat je weet dat ze bikkelhard zijn voor zichzelf en echt niet zomaar laten zien dat ze pijn hebben :-(
Arme mannetje met zijn lastige pootjes, zo word je af en toen flink met je neus op de feiten gedrukt :(
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Ach die arme Noah... daar schrik je idd erg van.
Gaat het nu weer goed met hem!

Geef hem maar een hele dikke :groteknuffel:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Guus schreef:Ach die arme Noah... daar schrik je idd erg van.
Gaat het nu weer goed met hem!

Geef hem maar een hele dikke :groteknuffel:
Hij staat en loopt weer, wel wat stroef dus we houden het in de gaten. Rustig dagje vandaag voor hem.
Het was idd erg schrikken, helemaal omdat Noah wel vaker last heeft en een poot optilt maar dan masseren we even en dan is het goed dan piept hij ook niet.
Nu zat hij gewoon een minuut lang keihard te janken, zo zielig de tranen stonden me zelf in de ogen.
Knuffel is doorgegeven!
Afbeelding

Guus

Ongelezen bericht door Guus »

arme vent.... ik snap dat de tranen in je ogen stonden,
het zijn van die bikkels, dus als je janken doet het echt zeer....

Sterkte... en lekker verwennen.... :verliefd1:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

kan ik me voorstellen... dat gejank gaat recht door je hart...
Geef hem ook van mij maar een dikke knuffel en hopelijk heeft hij vlug niet te veel last meer van...

Groetjes
Martine
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ik wil je niet bang maken, maar als ze een poot optillen heeft dat vaak met de knieën te maken..... :(

Heel veel beterschap voor je lieverd! :groteknuffel:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

jeetje dat is schrikken idd :(

mag ik je een tipje geven? :oops: ik zou hem traumeelpilletjes geven,dit is een homeopatisch middel tegen verstuikingen en kneuzingen.
maar dit is maar een tipje he.

geef je kroelbeer maar een dikke knuffel van me :groteknuffel:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pff dat is idd schrikken :(
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Pff dat is idd schrikken :(
Hopelijk voelt Nootje zich snel weer beter, geef hem maar een dikke knuffel :groteknuffel:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Bedankt voor de knuffels ze worden allemaal doorgegeven.

Noah tilt wel vaker een van zijn achterpoten op ik heb het toen ook aangegeven tijdens het onderzoek van zijn heupen, ons is toen verteld dat door de slappe banden de heup af en toe iets uit de kom kan gaan tenminste als zijn spieren het op dat moment even niet aankunnen.
Daarom mag Noah ook niet te moe worden want dan verslappen zijn spieren en kunnen die de slappe banden niet opvangen, we zien het weleens tijdens de wandeling als hij heel moe is dan tilt hij weleens een pootje op, we gaan dan even bij hem zitten om zijn poot te masseren en te rusten en daarna gaat het vaak wel weer, maar hij piept dan niet.
Ik denk zelf dat hij nu door het spelen een rare beweging heeft gemaakt waardoor zijn heupje uit de kom schoot op een rare ongemakkelijke manier en dat het hem even heel veel pijn deed, hij hielt zijn poot ook raar omhoog maar door het masseren en ontspannen van zijn spieren werd hij weer rustig.
Gelukkig gebeurd het allemaal niet vaak omdat hij een flinke bespiering heeft maar zo word je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt, het was zo zielig :(
Nu gaat het weer met hem, we doen het weekend maar even rustig aan... uiteraard houden we het goed in de gaten :wink:

Waar kan ik traumeel pilletjes kopen Miranda, want dat is wel handig om in huis te hebben.
Afbeelding

toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Oh bah, blijft toch schrikken he?
Sterkte Noah en even lekker vandaag laten verwennen :)

Ik ben dan geen Miranda, maar Traumeel tabletjes kun je gewoon kopen bij de apotheek.
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Sterkte meis, het is zo naar om je hond te horen janken van de pijn.

Traumeel is super spul, apotheek is helaas gesloten in het weekend. Je kunt ook bij bijv. etos arnica montana halen van vsm, kinderdosering aanhouden.

:groteknuffel: :groteknuffel:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik haal mijn traumeel altijd in de reformwinkel :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Kan mij indenken dat je je rot bent geschrokken, sterkte met Noah Sharon :groteknuffel:
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

sharon66057 schreef:Bedankt voor de knuffels ze worden allemaal doorgegeven.

Noah tilt wel vaker een van zijn achterpoten op ik heb het toen ook aangegeven tijdens het onderzoek van zijn heupen, ons is toen verteld dat door de slappe banden de heup af en toe iets uit de kom kan gaan tenminste als zijn spieren het op dat moment even niet aankunnen.
Daarom mag Noah ook niet te moe worden want dan verslappen zijn spieren en kunnen die de slappe banden niet opvangen, we zien het weleens tijdens de wandeling als hij heel moe is dan tilt hij weleens een pootje op, we gaan dan even bij hem zitten om zijn poot te masseren en te rusten en daarna gaat het vaak wel weer, maar hij piept dan niet.
Ik denk zelf dat hij nu door het spelen een rare beweging heeft gemaakt waardoor zijn heupje uit de kom schoot op een rare ongemakkelijke manier en dat het hem even heel veel pijn deed, hij hielt zijn poot ook raar omhoog maar door het masseren en ontspannen van zijn spieren werd hij weer rustig.
Gelukkig gebeurd het allemaal niet vaak omdat hij een flinke bespiering heeft maar zo word je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt, het was zo zielig :(
Nu gaat het weer met hem, we doen het weekend maar even rustig aan... uiteraard houden we het goed in de gaten :wink:

Waar kan ik traumeel pilletjes kopen Miranda, want dat is wel handig om in huis te hebben.
dan moet je zijn spieren meer gaan trainen die houden door hun stevigte de boel op hun plek zodat er veel minder wrijving en beschadigingen op kunnen treden. extra toevoegingen als glucosemine en omega 3 en 6 vetzuren (vis en zalmolie) helpen daarbij. veel zwemmen en als ie uitgegroeid is fietsen.
al me kinders uitgevlogen
Plaats reactie