Maar goed, gisteren met haar naar het strand gegaan. We wilden haar laten zwemmen omdat dat goed is voor dr poot. Aangezien ze natuurlijk niet in het mulle zand mag lopen, heeft mn vriend haar gedragen tot we bij het water waren. Eenmaal in het water heeft ze heerlijk gezwommen
Na het zwemmen hetzelfde ritueel. Dus mijn vriend heeft de kletsnatte Luna terug naar de auto gedragen(lief he!). Eenmaal bij de auto liet ik haar drinken. Komt er een man met een herder aan, die liep uiteraard los. Luna had die hond helemaal niet gezien en ineens staat die hond aan haar achterste te snuffelen. Hup luna meteen wild en wil gaan springen etc. Dat mag natuurlijk niet, dus mn vriend zei tegen die man dat ie zijn hond bij zich moest houden. Na 20x roepen ging die herder weer weg, dus wij tillen luna in de auto. Komt die rothond(sorry voor mn bewoordingen, maar ik was echt boos) ineens weer teruggerend. Van enthousiasme springt luna bijna uit de kofferbak!! Dus mn vriend weer naar die man roepen dat ie zijn hond bij zich moeten houden en aan moet lijnen als ie zo slecht luistert. Zegt die vent "ja, wat doen jullie hier, laat je hond lekker op een kleedje thuis als je hier niet tegen kan". Zoooo, dat schoot echt verkeerd. Ik heb als een viswijf
Het maakt me erg boos dat er zulke domme hondeneigenaren zijn. En dit plaatsen lucht me enorm op
Gelukkig vond luna het zwemmen helemaal geweldig, dus zeker voor herhaling vatbaar!