wie zei dat een pup zo leuk is???

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

wie zei dat een pup zo leuk is???

Ongelezen bericht door roef »

ja tuurlijk zijn ze schattig en om op te vreten,en ja we genieten meestal met volle teugen van ons skatje Hidde,maar.....................

waarom is dat spook zo gek op verrotte kadavers!!!!!!!! :cry: :mad:
vorige week al pure horror met een hele dooie zeker te weten hele dooie muis,eerst flikte hij het bij de jongste om het dooie ding in de bek te nemen en de jongste pakt het af....iehhhhhhhh!!! MAM!!!!! dikke tranen, die muis bewoog nog mamma :cry:
een dag later viste hij de muis weer uit het plantsoen,dit maal bij de oudste,gelukkig ligt het plantsoen naast ons huis dus snel de handen wassen! :kots:
heb je die muis nu weg gegooit? ja mam............... :eusaliar:

dus moest ik de muis `s avond laat wéér uit zijn bek grissen :kots: :kots:

deze week heeft Hidde al 3x een dode mol te pakken gehad(op verschillende plekken he :shock: )
ik heb al standaard verschoningsdoekjes mee.
hij doet het zo snel,ongelofelijk en je ziet in niks dat hij een kadaver heeft gevonden,hij staat ineens naast je...kijk eens vrouwtje? :spierbal:

vanavond waren we nog even lekker in het park,grote vriend van roef, foppe ging ook mee.
nou vooruit hidde mocht even uit de doggyride en hobbelde met ons mee,ja en dom van het vrouwtje :roll: :dom:
ik stond nog geen tel naar roef en foppe te kijken die elkaar al een hele tijd niet hadden gezien,ja en dan gebeurd het he :(
wéér een dooie mol :mad: stinken!!!! :shock: :shock:
en het mormel liet niet los he :evil:
ik stond zwaar te kokhalsen,maar het vrouwtje van foppe was mijn redster in nood en haalde de mol uit Hidde`s bek.

eenmaal thuis......het lieve skatje heeft denk ik berouw...en ik til hem uit de doggyride...........het skatje geeft me een dikke zoen :shock: :kots:

bye bye avond eten :kots: :kots:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Wel weer goed voor de lijn :D :twisted:

(bij mij gaan ze ook nog door de dode vis of vogel heen rollen of door een drol van een ander en daar kom je dan achter als je de riem afdoet en je handen dan ook vol zitten :kots: )

Veel plezier met je ECHTE lab 8) :twisted:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

:lol: :lol: sorrie wat heerlijk verteld. heerlijk haha
Afbeelding

met dank aan Pauline
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

:D :D
Maar even serious: waar vinden al die honden die dode beesten dan :confused: .
Ik heb Max in twee jaar tijd nog nooit betrapt met een dood beest. Ik heb ook in twee jaar maar 1 keer een dode muis en kikker gezien , maar hier op het forum lees ik het regelmatig :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Weet je wat ook leuk is? Rotte vis, vossenstront en hele dode kadavers, opgevist in sloten. :D :D

Geniet van je maaltijden, voor je het weet ben je ze weer kwijt. Goed voor de slanke lijn :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
roef
Speurneus
Speurneus

royenmarjolein schreef::D :D
Maar even serious: waar vinden al die honden die dode beesten dan :confused: .
Ik heb Max in twee jaar tijd nog nooit betrapt met een dood beest. Ik heb ook in twee jaar maar 1 keer een dode muis en kikker gezien , maar hier op het forum lees ik het regelmatig :D
geen idee! nu loop ik altijd wel in een natuurpark of de vrije natuur dus de kans dat er wat ligt is wel groot.en in het plantsoen staat een boom waar een stel ransuilen hun roest hebben,dus muisjes zat denk ik.
roef laat altijd zien dat hij wat gevonden heeft aan zijn houding,maar pakt niks op of gaat er ook nooit in rollen.
maar james was er een kei in,die vond ook altijd dooie beesten en vrat ze op :kots:
en nu Hidde ook. maar ik ga toch echt stevig proberen dit af te leren,want mijn maag trekt dit echt niet :oops:

dus....tips????
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

ieeeeeeeeeeee haha maar wel leuk :wink:
al me kinders uitgevlogen
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Ik heb wel een tip voor je , neem een bakkie water mee en een tandenborsten en tandpasta, kan je hem gelijk weer opfrissen en kan hij je weer zoenen en lust je je eten ook weer :lol: :lol: :lol: :lol:
sorry :lol: :lol: :lol:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Dan heb ik nog wel een tip: Neem een was knijper mee. Kan je op je neus zetten. Dan ruik je minder de stank :lol: :blij:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:D Nu is het mijn beurt om te lachen, moet je het maar niet zo grappig vertellen :D
Prinsje Hidde is wel een echt klein smeerkeesje :D
Tips heb ik niet echt voor je helaas, in ieder geval heel rap het commando los aanleren :wink:
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Re: wie zei dat een pup zo leuk is???

Ongelezen bericht door RaymondC »

roef schreef:ja tuurlijk zijn ze schattig en om op te vreten,en ja we genieten meestal met volle teugen van ons skatje Hidde,maar.....................

vorige week al pure horror met een hele dooie zeker te weten hele dooie muis,eerst flikte hij het bij de jongste om het dooie ding in de bek te nemen en de jongste pakt het af....iehhhhhhhh!!! MAM!!!!! dikke tranen, die muis bewoog nog mamma :cry:
een dag later viste hij de muis weer uit het plantsoen,dit maal bij de oudste,gelukkig ligt het plantsoen naast ons huis dus snel de handen wassen! :kots:

deze week heeft Hidde al 3x een dode mol te pakken gehad(op verschillende plekken he :shock: )
hij doet het zo snel,ongelofelijk en je ziet in niks dat hij een kadaver heeft gevonden,hij staat ineens naast je...kijk eens vrouwtje? :spierbal:

vanavond waren we nog even lekker in het park,grote vriend van roef, foppe ging ook mee.
nou vooruit hidde mocht even uit de doggyride en hobbelde met ons mee,ja en dom van het vrouwtje :roll: :dom:
ik stond nog geen tel naar roef en foppe te kijken die elkaar al een hele tijd niet hadden gezien,ja en dan gebeurd het he :(
ik stond zwaar te kokhalsen,maar het vrouwtje van foppe was mijn redster in nood en haalde de mol uit Hidde`s bek.

eenmaal thuis......het lieve skatje heeft denk ik berouw...en ik til hem uit de doggyride...........het skatje geeft me een dikke zoen :shock: :kots:

Mag ik vragen waarom je nog een doggyride gebruikt?

Het opvreten van de dooie dieren zou ik niet toelaten, maar het brengen/apporteren gewoon afnemen, belonen dat hij het gebracht heeft en weer verder gaan.

Ik bekijk dit echt van uit een jacht georienteerde training die ik aan mijn honden geef, dus zal ook nooit bestraffen op het apport wat ze brengen of eender welk iets ze mee afkomen.
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

:kots: Ik weet precies hoe je je voelt, zo smerig!

Maar, wees gerust het kan nog erger....
Soms kunnen wandelaars/fietsers hun behoeften niet ophouden en doen dat lekker in de vrije natuur. Beetje wc-papier gebruiken en laten liggen die troep. Totdat er een hondje genaamd Bailey langs komt huppelen en denkt hé, dat ziet er lekker uit, opeten die hap! Ja, en hoe meer je roept des te sneller eet ik het op. :shock:

Toen heb ik s'avonds ook niet veel meer gegeten :kots:
roef
Speurneus
Speurneus

Re: wie zei dat een pup zo leuk is???

RaymondC schreef:
roef schreef:ja tuurlijk zijn ze schattig en om op te vreten,en ja we genieten meestal met volle teugen van ons skatje Hidde,maar.....................

Mag ik vragen waarom je nog een doggyride gebruikt?

Het opvreten van de dooie dieren zou ik niet toelaten, maar het brengen/apporteren gewoon afnemen, belonen dat hij het gebracht heeft en weer verder gaan.

Ik bekijk dit echt van uit een jacht georienteerde training die ik aan mijn honden geef, dus zal ook nooit bestraffen op het apport wat ze brengen of eender welk iets ze mee afkomen.
de doggyride gebruik ik omdat Hidde nog geen lange wandelingen mag maken en roef wel zijn wandelingen nodig heeft.
om Hidde nu anderhalf a 2 uur alleen thuis te laten vind ik geen strak plan.

en commando los! is hier al een heel leuk spelletje wat het spook al redelijk doet met zijn 14 weken.....alleen een kadaver dus niet :roll:

en straffen omdat hij me iets moois laat zien,dat doe ik ook echt niet.
maar hij moet het wel afgeven,meestal werkt het ruilen met iets ander lekkers.
maar tja soms dus ook niet.en dat is dus altijd met het meest rotte kreng :(

oja en bedankt voor het medeleven hoor allemaal :D
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door RaymondC »

Oh achter zo'n verrot molletje een goeie lebber geven aan baasje heeft altijd succes :lol:
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door DayKy »

:lol: :D
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding
Plaats reactie