Het enige jammere hier aan is dat er geen andere tweevoeters lopen die ik kan gaan bestormen, maar vrouwke zegt dat dat ook de bedoeling is... Wat zou ze daar nu mee bedoelen??
Het leuke op deze renpiste is dat er soms ook andere rare dingen zijn... Ik loop er dan heen om te gaan spelen, maar met veel gekwaak of gekrijs stijgen die altijd op voor ik bij hen ben... Ik loop er nog wel achter, maar mij lukt dat opstijgen (nog) niet... Nu ja, dan maar terug naar vrouwke die dan wel een koekje heeft....
Maar gisteren stoof ik weer over die velden tot ineens voor mij iets uit de grond sprong met 2 gigantische oren... Ik vond het een rare hond, maar goed een speelmakker is altijd leuk, niet??
Dan nog even de beek in... Het is nog niet nat genoeg deze dagen hoor ik vrouwke zeggen, maar snapt ze dan niet dat dat net heel leuk is??
Als we terug op het pad komen gaat de leiband terug aan en omdat ik zo blij was met mijn nieuwe speelmakker en om ervoor te zorgen dat morgen vrouwke weer naar langoor gaat, loop ik de terugweg lekker tegen haar been aangeplakt... Wat vrouwke dan ook weer superblij maakt en resulteert in koekjes bij de vleet...
Dan nog effe ballen met klein baasje en dan duik ik mijn mandje in... Even nadenken hoe ik morgen dichter bij langoor kan geraken...