Water is lekker koud

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Water is lekker koud

Ongelezen bericht door nicole »

Ik heb vandaag een klein zwembadje/zandbak via marktplaats gekocht. Het is hartstikke warm dus een perfecte oplossing!
Die mevrouw zei nog: je moet het badje nog wel even schoonmaken hoor, want het heeft altijd buiten gestaan.
Hahaha, geen nood, het is voor een hond. Ze keek wel even gek.

Indy vond het ook erg leuk, maar vond het ook wel heel erg spannend.
Eerst ging het pootje voor pootje, maar daarna was het erin, eruit, erin, eruit....Hij heeft daarna 2 uur voro pampus gelegen in de bench!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
MargaB
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door MargaB »

Heerlijk, he! Hier zo'n zelfde badje gisteren van mijn vriendin gekregen.
Mijn man vertelde dat hij er eerst ook heel voorzichtig in ging, mar daarna helemaal. Stond er met 4 poten in..............ging er in zitten en even later liggen...................

Kun je raden hoe nat hij was!!! Dus ook helemaal af in de bench.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Indy wilde niet gaan zitten, laat staan liggen. We hebben het wel geprobeerd, maar toen we hem het commando 'zit' gaven, wilde hij het wel doen, maar hij bleef zitten alsof hij moest poepen. Hij durfde niet te gaan zitten. dat zag er zo grappig uit.
Ach, er komen nog genoeg warme dagen en dus ook genoeg dagen in het water om dat te oefenen :wink:
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Heerlijk verkoelend :verliefd1:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Alle begin is moeilijk, maar zo te zien volgtie gewoon z'n labrador instinct .. In het water dus! 8)
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

Haha, wat gaaf. Gaat Indy er uit zichzelf in? Wij hebben voor bob ook een badje opgezet. Hij vond het dood eng en nadat wij hem erin hadden gezet heeft hij uit wraak het kapot gebeten. :D
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Heerlijk!! Hier is onze kleine man ook aan het genieten van een zelfde badje! Het koelt heerlijk af voor ze, en bijkomend voordeel: ze leren al jong in het water te spetteren :klasse:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

ik moet er alleen wel rekening mee houden dat hij niet een sprintje trekt regelrecht vanuit het badje, zo mijn woonkamer in........
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

nicole schreef:ik moet er alleen wel rekening mee houden dat hij niet een sprintje trekt regelrecht vanuit het badje, zo mijn woonkamer in........
whahahaha....zie t zò voor me...en dan spring...op je schoot :D :D :D
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijke verkoeling :D
Roduke

Met water spelen

Ongelezen bericht door Roduke »

Vandaag ook een badje gekocht voor Monza, zodat ze niet meer in de vijver gaat hangen. Eerst vond ze het maar niets. Een paar brokjes in het water en dan krijg je de volgende plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding (nog even wennen aan de pootjes)

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Simone en Monza
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

hihi, leuk he!!! Vandaag probeerde hij de deksel eraf te halen, alsof hij wilde zeggen: mag ik weer?

Helaas kon het niet, want ik moest vlak daarna weg, maar straks is het badje weer helemaal tot zijn beschikking!!
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Dit doet me eigenlijk een beetje denken aan onze 2e labrador een aantal jaren geleden ..

Toen waren we bij me zus in de tuin aan het werk, en mocht de lab even gewoon lekker los lopen, midden in de bebouwing wat in het vierkant gebouwd is, was toch allemaal gras ..

Tot ze het piep kleine vijverte ontdekte van de buurman, je weet wel waar net 1 goudvis en een rietstengel in past ..

We hoorden nog nét een ini-mini plonsje, en ja hoor daar zat mevrouw, het vijvertje was dusdanig klein dat ze er feitelijk er nét er in paste en er alleen nog maar een labrador rug er bovenuit stak, voor de rest alles wat in die vijver thuis hoorde lag er naast, en mevrouw erin ...

:D
Gerdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Gerdien »

Leuk zeg, :verliefd1: wij willen ook zo'n badje kopen voor Tom als hij er straks is...
Hebben ze toch wat verkoeling op deze dagen...

(Wij gebruikten zo'n schelp vroeger ook als zwembadje/zandbak :wink: )
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

het was geloof ik een eenmalige actie van Indy. daarna wilde hij er echt niet meer in. Hij vindt het reuze interessant een staat ook steeds langs de rand te kijken. Ook de speeltjes die wij erin gooien, wil hij het liefst eruit kijken, want hij gaat er niet meer in.
Ach ja, dat komt wel. We forceren niets, het badje staat; als hij erin wil is het goed, wil hij er niet in, dan is het ook goed!
Plaats reactie