Lopen we lekker in het bos samen met Noah's vriendje en zijn vrouwtje
Toen ik omkeek zag ik Noah in de verte inderdaad weer netjes uit de bosjes komen met iets in zijn bek wat op afstand verdacht veel op een stok leek, dus ik zeg nog doodleuk "ooo wat heb je daar voor mooie stok!"
Noah hevig kwispelen en zijn vriendje rent op Noah af, Noah begint hem uit te dagen met die mooie stok in zijn bek, ik roep Noah en Noah komt netjes naar ons toegelopen.... toen zag ik het
Hij had gewoon een dood konijn(tje) in zijn bek, hij was echt dood want hij liet hem tussendoor een aantal keer op de grond vallen om ons even trots aan te kijken "kijk eens wat ik heb gevonden!!!"
Zijn vriendje wist zich geen raad en die begon om Noah heen te "dansen" en Noah was super trots dus die stond er vrolijk naast te kwispelen.
Ik dacht hmmm ik kan twee dingen doen, of ik probeer het af te pakken maar dan word het natuurlijk een erg leuk spelletje pak me dan als je kan.... of ik probeer Noah bij me te krijgen, dat laatste dus...
Nou goed ik dus heel leuk " oooo Nootje wat heb je daar voor moois! kom eens aan vrouwtje laten zien dan!"
Op het laatst ging hij op afstand kwispelend het laatste restje op staan eten en ik ben er nu nog misselijk van
Het was gelukkig geen groot konijn en hij was al dood, maar zou het kwaad kunnen?