De bench kan hier weg!!

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Connie mama van Boris

De bench kan hier weg!!

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

Boris is nu een jaar en vijf maanden en eindelijk is het zover ( al wel een maand of twee hoor) dat hij niets meer kapot knaagt in huis.
In het begin wilde meneer nog wel eens een afstandsbedieninkje, een pantoffel of speelgoed van de kinderen mollen maar dat heeft hij al heel lang niet meer gedaan.
We hebben hem steeds langer los in de kamer gelaten, wat in het begin nog wel eens misging hoor, dan was de sloopimpuls hem toch de baas, maar tegenwoordig kan hij gewoon in de kamer struinen zonder iets te slopen.
Negen van de tien keer ligt meneer dan op de bank of in zijn bench te snurken als we thuiskomen, maar hij blijft van onze spullen af.
Nu is het plan om een mooi kussen of een lekkere mand voor hem te kopen ipv zijn bench omdat dat ding natuurlijk megagroot is.
Gaat dat meestal meteen goed of moeten we de hele handel dan eerst sámen in de huiskamer zetten omdat hij de bench natuurlijk gewend is?
Hoe zouden jullie dat aanpakken? :confused:
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Hoi,

Wij hebben de bench gewoon weggehaald en op de plek van de bench een kussen gelegd. Toen hij daaraan gewend was, konden we zijn kussen overal neerleggen. Mijn hond is nu echt een kleedjes hond hoor. Elk kleedje (handdoek, dweil, tshirt, tuinkussen, deurmat) dat op de grond ligt, beschouwt meneer nu als zijn 'plek'....en dat levert soms grappige situaties op.... :D
Connie mama van Boris

Anna&Milow schreef:Hoi,

Wij hebben de bench gewoon weggehaald en op de plek van de bench een kussen gelegd. Toen hij daaraan gewend was, konden we zijn kussen overal neerleggen. Mijn hond is nu echt een kleedjes hond hoor. Elk kleedje (handdoek, dweil, tshirt, tuinkussen, deurmat) dat op de grond ligt, beschouwt meneer nu als zijn 'plek'....en dat levert soms grappige situaties op.... :D
:D Misschien is dat ook het beste, niet te moeilijk doen maar gewoon hup de bench de kamer uit.
Met het warme weer de afgelopen dagen heeft hij de bench van binnen ook niet gezien, hij lag op de grond of in de bijkeuken op de betonnen vloer.
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Wij deden dat ook met Noah, toen wij dachten dat het goed zou gaan hebben we de bench weggehaald, wij doen dat straks met Bruce ook, bench weg kussen terug.
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Wij hebben de bench ook met een maand of 5, een maand of 9 en toen hij een jaar was weg gehaald. Bij de laatste x kon hij zonder de bench.
De keren ervoor heb ik mijn huisinrichting nog wel eens in een zeer andere staat terug gevonden :cri:.
Dus ik zou heeeeeeel even wachten voordat je de bench definitief verkoopt... :wink:
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door RaymondC »

De bench staat hier nog steeds.
En beide heren maken er nog steeds gebruik van.

Heeft een tijdje open gestaan, maar de jongste vond het slopen in eens erg leuk.
Dus nu weer tijdens onze afwezigheid zitten de beide mannen erin.
En echt ze genieten ervan, want is toch hun plek.

Dus de bench die zal hier nog wel een lange tijd blijven staan.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Hier staat ook nog steeds een bench, zonder deurtje wel te verstaan, die heb ik er zelf eruit gehaalt omdat ik het nogal een Guantanamo Bay gebeuren vondt dat ding :)

De enigste die het nu nog gebruikt is de hond van m'n zus als hij hier komt logeren, die ploft er altijd in met een diepe zucht van verlichting :)

Alhoewel .. De laatste keer lagen ze regelmatig zo:

Afbeelding

Alleen als er eentje een scheet liet verkaste ze allebei :shock:
Connie mama van Boris

MheenLab schreef:Hier staat ook nog steeds een bench, zonder deurtje wel te verstaan, die heb ik er zelf eruit gehaalt omdat ik het nogal een Guantanamo Bay gebeuren vondt dat ding :)

De enigste die het nu nog gebruikt is de hond van m'n zus als hij hier komt logeren, die ploft er altijd in met een diepe zucht van verlichting :)

Alhoewel .. De laatste keer lagen ze regelmatig zo:

Afbeelding

Alleen als er eentje een scheet liet verkaste ze allebei :shock:
Hahaha, dit tafereel hebben wij dus ook elke dag, alleen dan met één hond, en dan in het bruin!
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Ohja, was vergeten de vermelden dat de bench nu eigenlijk meer dienst doet als bijzet tafeltje :)
Connie mama van Boris

MheenLab schreef:Ohja, was vergeten de vermelden dat de bench nu eigenlijk meer dienst doet als bijzet tafeltje :)
Wij gaan morgen op vakantie en momenteel staat de bench ook volgestapeld met van alles en nog wat haha.
Plaats reactie