Duivelsklauw
-
Von
- Speurneus

Duivelsklauw
Ik heb gehoord dat duivelsklauw goed tegen artrose helpt, heeft iemand daar ervaring mee?
Liefs Von.

Lucas (malthezer) (uit Belgie)
Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Roos
Volgens mij werkt het niet tegen artrose, maar heeft het wel een ontstekingsremmende werking, dus goede invloed op de artrose zelf en een goede pijnstillende werking.
Dat is wat ik er even vlot zo over kon vinden.
Mocht Dewi aan de pijnstiller moeten heeft deze zeker mijn voorkeur om eerst te proberen.
Ik denk dat je toch aan het proberen vastzit, wat voor de ene hond heel best werkt is bij de andere helemaal niet zo
Dat is wat ik er even vlot zo over kon vinden.
Mocht Dewi aan de pijnstiller moeten heeft deze zeker mijn voorkeur om eerst te proberen.
Ik denk dat je toch aan het proberen vastzit, wat voor de ene hond heel best werkt is bij de andere helemaal niet zo
-
Roos
-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Onze Saar krijgt dit nu al ruim een jaar en ze heeft er zeker baat bij. In het begin was het zelfs voldoende, nu mieten we het aanvullen met rimadyl.
Saar heeft trouwens artrose in haar elleboog na een blessure.
Edit: ik vergeet nog te melden dat Saar de Atrosan van Vogel krijgt. De tabletten hebben nl precies de juiste dosering voor haar gewicht.
Saar heeft trouwens artrose in haar elleboog na een blessure.
Edit: ik vergeet nog te melden dat Saar de Atrosan van Vogel krijgt. De tabletten hebben nl precies de juiste dosering voor haar gewicht.

Ixor du Bois de Lilas 13/10/1993 - 15/5/2007
Buttacre's Breezy Bailiff 4/2/1998 - 4/6/2010
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
Von
- Speurneus

Gister met de kruid begonnen, weet alleen niet hoelang het duurt dat zoiets aan gaat slaan...om straks goed te kunnen zien of ze hier baat bij heeft zijn we nog niet begonnen met het nieuwe medicijn en hebben we netjes 48 uur gewacht totdat het oude medicijn en de antibioticakuur uit haar lichaam zou zijn.
Zie het nog een paar dagen tot het weekend aan, want nu ze geen dierenarts pijnstillers meer krijgt loopt ze aanzienlijk slechter, maar wat moet je?????? In ieder geval breekt mijn hart en denk ik maar waar doe ik goed aan.......
bedankt meiden voor het meedenken!!
Zie het nog een paar dagen tot het weekend aan, want nu ze geen dierenarts pijnstillers meer krijgt loopt ze aanzienlijk slechter, maar wat moet je?????? In ieder geval breekt mijn hart en denk ik maar waar doe ik goed aan.......
bedankt meiden voor het meedenken!!
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Roos
-
Roos
-
Von
- Speurneus

-
Von
- Speurneus

ja maar de nieuwe pijnstiller die ze gaat krijgen is maar 1 pil in de maand, dat bouwt een laagje op zeg maar.Roos schreef:Tuurlijk wel, maar het zal (denk ik) niet direct helpen dus als je dan de reguliere pijnstiller gaat minderen/stoppen en zij blijft hetzelfde lopen dan weet je het precies.
Nu zie je het ook direct toch dat je met het reguliere middel bent gestopt?
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Roos