Hee allemaal,
Omdat bruno het liefste buiten is, en ik over een tijdje gewoon weer hele dagen moet gaan werken, hebben we een hele grote kennel gekocht met een nachthok erin voor buiten..
Hier kan hij dan in als wij aan het werken zijn..
We hebben als eerst de kennel neergezet met deur open, bruno's eten en drinken erin gezet en dit zo eens een paar dagen laten staan steeds daar eten gegeven..
om het op te bouwen doet mijn vriend hem erin als hij gaat werken dit is om 7 uur in de ochtend, ik kom meestal tussen 8 en 9 uit bed.
hij begint tussen 8 en half 9 te blaffen en piepen in de kennel.
in eerste instantie dacht ik dat omdat hij meteen goed wakker wordt erge honger heeft dan dus vanmorgen heeft mijn vriend hem meteen eten gegeven maar nog begint hij te blaffen rond half 9.
in de bench ging dit altijd goed om half 7 haalde mijn vriend hem uit de benche even buiten en dan deed hij hem weer in de benche en dan slaapt bruno tot ik hem kom wakker maken.
Het is echt een paradijsje voor bruno die kennen, dekentjes speelgoed kouwbotjes, binnen hok buiten een mand, water alles wat ie maar nodig is en nog gaat hij blaffen..
Hoe kan ik dit oplossen of gaat dit vanzelf over als hij wat meer gewend is?
Groetjes
Gina
Bruno blaft in de kennel!
-
Gina1990
- Snuffelneus

-
esmoezie
- Speurneus

viewtopic.php?t=79002" onclick="window.open(this.href);return false;
In dit bovenstaande onderwerp gaat het ook over een kennel
In dit bovenstaande onderwerp gaat het ook over een kennel
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Gina1990
- Snuffelneus

Oke,
Sorry aan die informatie heb ik niet zoveel..
aangezien bruno het liefst buiten is, en als ik thuis ligt hij ook heel de dag buiten.
als bruno binnen is en wij zitten ook binnen gaat hij voor de schuifpui liggen omdat hij graag naar buiten wil..
ik wil graag tips hoe we dit kunnen oplossen, niet dat het niet werkt voor een labrador, en dat een labrador niet in een kennel hoort...
Ik snap waar jullie dat op baseren, maar het is nou niet de bedoeling dat bruno dag en nacht in die kennel zit.
Liefs,
Sorry aan die informatie heb ik niet zoveel..
aangezien bruno het liefst buiten is, en als ik thuis ligt hij ook heel de dag buiten.
als bruno binnen is en wij zitten ook binnen gaat hij voor de schuifpui liggen omdat hij graag naar buiten wil..
ik wil graag tips hoe we dit kunnen oplossen, niet dat het niet werkt voor een labrador, en dat een labrador niet in een kennel hoort...
Ik snap waar jullie dat op baseren, maar het is nou niet de bedoeling dat bruno dag en nacht in die kennel zit.
Liefs,
-
esmoezie
- Speurneus

Laat je vriend hem ook plassen/poepen voordat hij Bruno in de kennel doet?
Zo ja, dan zou je hem denk ik moeten negeren, net zoals je doet wanneer je een pup aan de bench gewend maakt.
En wat betreft die bovenstaande link...
Ik heb hem geplaatst omdat Keo nu ook de hele dag naar buiten wil en in het zonnetje liggen
. Maar zo gauw ik de deur achter hem dicht trek wil hij weer naar binnen en gaat hij door het raam naar binnen zitten kijken
.
Zo ja, dan zou je hem denk ik moeten negeren, net zoals je doet wanneer je een pup aan de bench gewend maakt.
En wat betreft die bovenstaande link...
Ik heb hem geplaatst omdat Keo nu ook de hele dag naar buiten wil en in het zonnetje liggen
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015