Afgelopen zaterdag was het zover.
Na lang nadenken hebben we besloten er een teckelpup bij te kopen.
Mijn man is daar vroeger zo'n beetje mee opgegroeid en is helemaal weg van die hondjes.(Ik was...dacht ik

altijd een grote honden persoon)
Maar zo'n kleintje erbij leek me ook wel wat.
Dus een goede fokker gezocht en ze had nog een paar reutjes van 8 weken(bewust gekozen voor een reu,omdat ie 2 goedzakken van mij teefjes zijn)
Komen we daar en daar lopen 2 van die ienie minie hondjes(ons konijn is groter

)Manlief was er helemaal weg van......en eerlijk is eerlijk...ik ben ook gesmolten.....en eindigden met...2 reutjes

.Na 2 nestzusjes(hebben we wat strubbelingen mee gehad,maar gaat nu super!!)....kunnen we 2 broertjes ook wel aan.
Tja...en toen de kennismaking met onze honden.Die vergeleken bij de pups, net op 2 grote buldozers lijken.Thuis gekomen eerst onze 2 beren uitbundig begroet en toen die 2 ukkies maar eens op de vloer gezet en 1 voor 1 onze honden erbij gelaten.
Mabell eerst blaffen en nekharen overeind en Goldy idem....en nu......Goldy wil alleen maar spelen(moeten we af en toe ff temperen anders walst ze er zo overheen

.......maar Mabell heb ik me nog het meest over verbaasd.Das een echt moedertje geworden.Als de pups klieren met elkaar,blaft ze en moeten ze ophouden.Piept er 1,hup gelijk is ze er.Zijn ze brutaal(naar haar toe)zet ze ze op hun plek.s'avonds is die arme ziel ook bekaf...als de pups in de bench gaan,gaat Mabell ook op de stoel liggen en valt in een diepe slaap.We houden goed in de gaten dat Mabell voor alles gaat,dan Goldy en dan pas de pups.Als ze ze corrigeert en een pup jankt,pakken we ze ook niet op(alhoewel je hart af en toe wat anders zegt bij zo'n klein mupje

)Ik heb me van te voren wel goed ingelezen,omdat we nu toch echt een roedel hebben.Maar trots dat ik op ze ben!!En vooral op Mabell.Goldy is zelf nog half pup lijkt het af en toe

.Maar wat doen we genieten van ons viertal.(ookal zijn ze er nog helemaal niet zo lang)