De grote en de kleine...maar wat zijn ze lief!!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia18

De grote en de kleine...maar wat zijn ze lief!!!

Ongelezen bericht door Saskia18 »

Afgelopen zaterdag was het zover.
Na lang nadenken hebben we besloten er een teckelpup bij te kopen.
Mijn man is daar vroeger zo'n beetje mee opgegroeid en is helemaal weg van die hondjes.(Ik was...dacht ik :lol: altijd een grote honden persoon)
Maar zo'n kleintje erbij leek me ook wel wat.
Dus een goede fokker gezocht en ze had nog een paar reutjes van 8 weken(bewust gekozen voor een reu,omdat ie 2 goedzakken van mij teefjes zijn)
Komen we daar en daar lopen 2 van die ienie minie hondjes(ons konijn is groter :lol: )Manlief was er helemaal weg van......en eerlijk is eerlijk...ik ben ook gesmolten.....en eindigden met...2 reutjes :D .Na 2 nestzusjes(hebben we wat strubbelingen mee gehad,maar gaat nu super!!)....kunnen we 2 broertjes ook wel aan.
Tja...en toen de kennismaking met onze honden.Die vergeleken bij de pups, net op 2 grote buldozers lijken.Thuis gekomen eerst onze 2 beren uitbundig begroet en toen die 2 ukkies maar eens op de vloer gezet en 1 voor 1 onze honden erbij gelaten.
Mabell eerst blaffen en nekharen overeind en Goldy idem....en nu......Goldy wil alleen maar spelen(moeten we af en toe ff temperen anders walst ze er zo overheen :lol: .......maar Mabell heb ik me nog het meest over verbaasd.Das een echt moedertje geworden.Als de pups klieren met elkaar,blaft ze en moeten ze ophouden.Piept er 1,hup gelijk is ze er.Zijn ze brutaal(naar haar toe)zet ze ze op hun plek.s'avonds is die arme ziel ook bekaf...als de pups in de bench gaan,gaat Mabell ook op de stoel liggen en valt in een diepe slaap.We houden goed in de gaten dat Mabell voor alles gaat,dan Goldy en dan pas de pups.Als ze ze corrigeert en een pup jankt,pakken we ze ook niet op(alhoewel je hart af en toe wat anders zegt bij zo'n klein mupje :) )Ik heb me van te voren wel goed ingelezen,omdat we nu toch echt een roedel hebben.Maar trots dat ik op ze ben!!En vooral op Mabell.Goldy is zelf nog half pup lijkt het af en toe :D .Maar wat doen we genieten van ons viertal.(ookal zijn ze er nog helemaal niet zo lang)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

poehhh 2 teckelpuppen :shock: :D ,
heel veel succes :twisted: :wink: ,maar ook heel veel plezier gewenst met de mannen(en foto`s mag best hoor! )
ben zelf ook fan van teckels( langhaar dwerg :verliefd1: ) maar hubbie wil geen hond die tot onder de knie komt :mad: ,maar die wilde vroeger ook nooit een hond en nu :roll: :D .
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
charly
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door charly »

Wat leuk en wat dapper.
Ze zeggen dat Labradors lang puber blijven, maar dat gaat over (hoop ik), maar Tekkels blijven heerlijk eigenwijs.
Veel plezier met je roedel.
Saskia18

@roef... :D dat van je man herken ik wel hahahaha,dat had ik eigenlijk zelf ook altijd,maar nu..........ik plaats gauw foto's,misschien moet je die dan aan je man laten zien 8) 8) (het zijn trouwens 2 langhaar teckels)

@charly,ik stond eergisteren met een vrouw te praten en die had een labrador van 2 en half.Die was in het begin net zo onstuimig als onze Goldy..en als je haar nu zag.......madame Sul in eigen persoon.De vrouw zei al dat ze met 2 ineens een stuk rustiger werd.Dus volgens mij klopt dat wel van dat lang puberen.En teckels....deze rakker zijn al heerlijk eigenwijs,hoe klein ze ook nog zijn :lol:
Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Veel plezier met je teckels!Heb zelf ook een dwerg ruwhaar reu van 3 jaar en dat gaat prima met onze pup Bardo van 4 maand.Maar ik dacht dat teckels heel zielig konden kijken maar Bardo is de overtreffende trap :D
Het is in ieder geval een hele leuke combinatie :verliefd1:
Saskia18

http://i1136.photobucket.com/albums/n49 ... C00640.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Saskia18

http://i1136.photobucket.com/albums/n49 ... C00626.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Saskia18

Hahaha,Linda :D jaa die labjes kunnen ook heuuul zielig kijken.
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Wat een schatjes zeg! :verliefd1: Hoe heten ze? Veel plezier met je roedeltje :D
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Wat een schatjes veel plezier ermee :verliefd1:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ahhhhh!!! :verliefd1: :verliefd1: wat zijn ze mooi!! :verliefd1:
en idd,hoe heten ze?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Linda

Waar komen ze vandaan? Zondag 28 okt ga ik met mn teckel een clubmatch lopen van de regio Oost en Gelderland.Is in Gorssel(ligt bij Deventer).
Met Bardo kom ik net uit t dorp,er was markt.Nou...ik heb klotsende oksels :lol: meneer dacht om iedereen uitgebreid te begroeten
Linda

:verliefd1: :verliefd1: oh ja ze zijn eeeerg mooi
Saskia18

Ze heten Seppie en Bo en komen bij een fokster uit Makkum vandaan.

:D :D Ze zijn ook zo lekker enthousiast he,die labradors. :lol:
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Aaahh wat een schatjes zijn het, leuke. Namen, heel veel plezier met je roedel!
Plaats reactie