Tips advies of opmerkingen over het volgende zijn van harte welkom:
Ik heb schoolgaande kids en ga dus 2x per dag even de deur uit om naar school te gaan, totaal ben ik dan per keer 30min weg voor de rest ben ik de hele dag thuis (met soms een uitzondering daar) Maar wat we ook doen, wat ik ook doe hij blijft blaffen, al vanaf het moment dat ik weg ga en nu kwam ik vandaag thuis met geblaf
De buren hebben het er al wel over maar klagen nog niet..maar dat gaat niet lang meer duren...logisch want hij heeft niet echt een zachte blaf..
Ik laat hem smorgens uit ga dan kleine aankleden en school klaar maken, dan krijgt Oscar eten en daarvan een beetje in zijn kong..die dus vervolgens in de bench gaat als we weg gaan...maar hij blaft al voor we bij de achterdeur zijn...bij wijze van..
Hij heeft een benchkleed erover heen alleen trekt hij die volledig in zijn bench wat al tot 2 kapotte benches heeft geleid. Dus nu als we weg gaan is dat kleed eraf...De muziek staat aan, en een t shirt van mij ligt in de bench als ik weg ga...
Als ik dan thuis kom en hij blaft niet beloon ik hem door mijn enthousiasme...
En dan ga ik vervolgens ook een groter rondje met hem uit...En vlak voor het weer tijd is om de kleine uit school te halen, laat ik hem ook flink uit, en gaat hij uitgeput met bot in de bench...wat weer tot blaf leid....
Ik weet niet wat ik moet doen...