Voor mijn idee is het afgelopen weekend begonnen......beetje spugen, beetje diarree ons allen bekend. Echter maandag viel het mij op dat hij wel erg vaak ging zitten om te poepen waar uiteindelijk niets meer uitkwam. Dinsdagochtend bezoekje DA. Ik had inmiddels al getempt en kwam uit op 39.6. Dikke darm ontsteking. AB kuurtje en nog wat probiotica. De kipfilet weer gekookt maar meneer wil niet eten. Gister prik gehaald tegen de misselijkheid, hij werd steeds beroerder, maar nog wil hij niet eten. Hij draait overal zijn hoofd voor weg. Om 15.00 weer terug. Bloed wordt afgenomen en evt. foto van maag en darmen. Hij ligt erbij als een zielig hoopje. Gelukkig is niet zo misselijk meer en heeft hij gedronken, maar ach......wat heb ik met hem te doen Ik heb zo'n onderbuik gevoel......iets giftigs gegeten ?
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
ach die Action
houd je onderbuik gevoel in de gaten he Rinske, jij kent je rooie lieverd beter dan de da.
geef hem een zachte knuffel van me wil je? sterkte en beterschap.
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
oh wat zielig arme Action hopelijk knapt hij snel weer op.
zeker niet te hopen dat het iets met gif te maken heeft.
ook van hier sterkte en beterschap.
Och jee, mijn duimen gaan draaien dat het niets met gif te maken heeft.
Is een verstopping uitgesloten Rinske?
Sterkte voor jou en jouw mannetje, ik hoop dat hij er rap weer bovenop komt, voor jullie beiden een
Action heeft aan het infuus gelegen. Hij was toch wat uitgedroogd. Helaas zijn er rode cellen met kernen gevonden in zijn bloed en nog wat van het e.e.a. wat kan duiden op een tumor. De nierwaarde is ook niet goed, maar dan kan een vertekenend beeld zijn vanwege zijn uitdroging. Kan ook een hevige infectie zijn die in zijn lichaam zit. Omdat Ac al zo'n stuk slechter is dan dinsdag (zijn milt is ernstig vergroot in 2 dagen), zijn wij er morgen tussen gezet bij een radioloog en internist hier in het MCD. Wij moeten er om 11.30 zijn. Ondanks dat ik een vermoeden had dat er meer aan de hand is, komt dit toch als een schok Wij hebben jullie duimen hard nodig.....
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)