Heb om 09u een afspraak...gewapend met een potje verse ochtendurine..
Chester drinkt en plast ( daardoor ?) of is het andersom .. de laatste tijd zo veel. Ik denk als verpleegkundige gelijk aan diabetici.. maar ja dat kan ook beroepsdeformatie zijn Nou ja telefonisch al wel contact gehad met de DA en die zei ook al dat het van alles kan zijn en ook niets hoef te zijn.. maar goed. Maak me er toch altijd zenuwachtig voor ik heb het minder op de DA dan Chester.. .die vind het leuk namelijk gek beest ..
Nou ja geen vraag gewoon even mijn verhaal kwijt .. jullie " horen " t wel straks...
bloed was helemaal goed.
We moeten wel iedere maand ongeveer afhankelijk van wat er uit komt bijhouden hoeveel hij precies drinkt. En bij meer dan 3 liter terug komen voor opnieuw onderzoek omdat het toch een beetje een moment opname is. De DA zei dat dit soort klachten helaas vaak wel een serieuze medische oorzaak hebben maar er nu geen enkele aanwijzing is om te denken dat dat bij Chester zo is. Wat hij vanaf pup wel gedaan heeft is dat hij niet eet en drinkt als wij er niet bij zijn. Dus als wij na een dag werken s`avonds thuis komen heeft hij erge dorst. Misschien nu door de verwarming enzo nog wat meer dan anders ? nou ja... voorlopig geen zorgen dus pffff
Overigens vond dat malle beest van mij het weer dolletjes... zelfs kwispelend bloed afgenomen... JEUJJJJJJ aandacht !!
Met de pollepel achter de hond aanrennen, ik ken dat . Nou, succes zo bij de DA.
ik heb er gewoon een maatbeker onder gehouden.. die pollepel gebruikte ik vroeger wel voor de katten.. maar dat was me altijd een stuk meer een gedoe om daar wat urine van te ontfrutselen.. uren heb ik doorgebracht met pollepel naast de kattenbak
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)