Gisterenavond is Caltha plotseling overleden. 10 dagen voor haar 14e verjaardag. Het was niet geheel onverwacht, want ze leefde al een jaar in geleende tijd. Ik zal haar erg missen, want ze was toch ook een beetje mijn hond omdat ze hier elke doordeweekse dag door mijn zus gebracht werd als oppashond.
Het zal een raar idee zijn dat ze zo niet gebracht wordt. Ook voor de 3 zwartjes van mij. Ze stonden haar 's ochtends altijd op te wachten als een ontvangstcomité. En daarna ging Yoshi atijd uitgebreid haar oren wassen.
Rust zacht lieve Caltha.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Heel veel sterkte met het verlies van Caltha voor jou en je zus!
Wat een kanjer dat ze het nog zolang heeft volgehouden.
De pijn is nu heel groot, maar jij en je zus, jullie kunnen wel terugkijken op een heel mooi en lang leven samen met Caltha, waardoor ze altijd bij jullie blijft.
Wat een gemis, heel veel sterkte, ook aan je zus.
Ze heeft een pracht leven gehad met een dubbele liefde, van jullie en je zus.
Prachtige leeftijd, rust zacht caltha
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*