Wat leuk dat ze er allemaal aan staan te trekken
Flits heeft er ook 1..maar in je eentje is er natuurlijk niet zoveel aan.
En aangezien Flits altijd maar alleen is wordt ie niet veel gebruikt.
Wie weet over een jaar of 2
Wel leuk dat die van jou samen met Fayth er zo'n lol in hebben!
roef schreef:ze lijken me echt geweldig,maar ik durf er niet mee over straat
ik liet ze aan hubby zien en wat die er over zei zal ik maar niet herhalen
voordat ze nog meer te kleppen hebben over me in dit durp
Daarom heb ik 'em ook nog maar niet aangeschaft hihi, roept wel reacties op denk ik
Laatst gewijzigd door Noah/Bruce op 25 mei 2013, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
voordat ze nog meer te kleppen hebben over me in dit durp
Ik heb er wel 1 voor Jochem en mijn wederhelft heeft exact hetzelfde gezegd Man weigert er mee te lopen.....
Daarom heb ik 'em ook nog maar niet aangeschaft hihi, roept wel reacties op denk ik
Volgens mij denkt elke man hetzelfde bij het zien van die "dingen". Maar ik ben niet bang voor reacties
Leg graag even uit waar ie in dit geval voor bedoeld is
toen ik hem 2 jaar geleden voor het eerst zag op de Crufts was dat het eerste wat wij 4 dames precies het zelfde zeiden daarom heb ik hem ook nog steeds niet
Weten jullie dat ik die bijgedachte tot dit topic echt niet heb gehad? Maar de honden hebben er echt lol mee dus wat iemand anders er van denkt zal mij (of Debby) een biet zijn En ze laten de stokken liggen, ook niet onbelangrijk
Nooit van gehoord, nooit eerder gezien. Zitten er nu een soort ballen aan de uiteinden of niet? Bij mijn spelen ze met z', 2en of 3en met zo'n groot flosstouwmet knopen
Leuke foto's! Ik zocht een tijdje terug naar zoiets en navl van een topic hier heb ik hem besteld via bol.com. Kleur kon ik niet kiezen, dus ik kreeg hem in het ROZE ! Neem hem nooit mee, omdat Charlie het maar niks vindt en dat ding blijft ook niet goed zichtbaar drijven. En ja..
Groetjes, Linette
If I could be half the person my dog is, I'd be twice the human I am.