Daar is ze dan...onze Yara!
We hebben haar gisteren opgehaald!
Wij zijn zo blij met Yara, het is werkelijk een schatje!
De reis naar huis begon heel goed, Yara zat bij me op schoot.
Na een poosje werd ze een beetje onrustig en is ze op haar kleedje naast me gaan liggen op de achterbank.
Ze heeft even gespeeld met een speeltje, maar zag steeds iets voorbij flitsen (vrachtwagens).
Ze kroop weer op schoot…ik voelde dat ze zich heel druk maakte, beetje schokkerig en toen gaf ze over…achgussie.
Daarna is ze rustig gaan liggen op haar kleedje en waren we zo thuis.
Ze heeft lekker even gesnuffeld in het gras en natuurlijk in huis op grote ontdekking.
Ze heeft gegeten en is in slaap gevallen.
Toen kwamen onze kids thuis… Zooooooo blij met Yara… en Yara lekker kwispelend ertussen, heerlijk om te zien.
De kinderen wilden eigenlijk ’s middag niet naar school hihihi.
Even met Yara buiten gelopen voor een plasje… en toen sliep ze een lekkere toer.
Na haar dutje was ze onrustig en draaide in het rond, maar het drong net iets te laat bij me door dat ze een poepje moest…ach ja, nu weet ik dat.
Lekker gespeeld, op ontdekkingsreis en de bench verkennen! Goed zo Yara!
Om 17.00u heeft ze weer gegeten, buiten geplast en jawel…nu ook buiten gepoept!
Toen wij zelf aten heeft ze aan mijn voeten een tukkie gedaan! Ze gaat niet ver uit mijn buurt! (Ze denkt vast “dat is die vrouw waar ik eten van krijg”)
Na het eten hebben we even met haar buiten gespeeld en nu ligt ze als een blok in de bench te slapen samen met aap!
Wat een lief bonbonnetje!
Ook de nacht is goed gegaan.
Yara heeft 20 minuutjes gepiept in de bench, maar daarna was ze nagenoeg stil en heeft ze geslapen tot 3 uur. Toen werd ze wakker en begon weer te piepen en rond te draaien... ik heb haar toen even buiten een plasje laten doen, waarna ze verder heeft geslapen in de bench tot 6 uur. Zo trots op haar!

Wood Fen Moos °23-03-2013