Ik heb haar laten gaan uit liefde voor haar, zij heeft nu rust, maar god wat doet dit vreselijk veel pijn!!!
Ik kan eigenlijk bij bijna niemand mijn verdriet kwijt, ze 'snappen' me niet, want het is toch goed zo wordt er dan gezegd?!
Houden van betekent soms ook loslaten en dat is wat ik heb gedaan, maar wat doet het vreselijk veel pijn en wat mis ik haar ontzettend! Het lijkt wel alsof m'n verdriet om Lizzy met de dag erger wordt, m'n tranen blijven iedere dag nog komen...
Ik heb hier op het forum veel meegelezen, 'vroeger' was ik actief lid en heb ik ook samen met Liz meegelopen met forumwandelingen. Niemand hier weet waarschijnlijk nog wie ze was, maar ik hoop hier toch mijn verdriet kwijt te kunnen, omdat jullie als geen ander weten hoe het is om je liefste labje te moeten missen
Dankjewel mijn liefste Lizzy, voor je onvoorwaardelijke liefde, altijd trouw en naast mijn zij... Je was de beste hond die iemand zich kan wensen en ik zal je nooit, maar dan ook nooit vergeten meisje! Voor altijd in mijn hart... Ik ben er trots op dat ik 8 jaar van jouw leven met je heb mogen delen!!!

Wood Fen Moos °23-03-2013