Hanneke
Stambomen on line weer in de lucht
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Stambomen on line weer in de lucht
YEAHHH... na jaren en jaren van ´technische storing´ is Stambomen Online van de Raad van Beheer weer in de lucht. Ik heb nog niet veel kunnen proberen, het ding is traag als dikke stroop
Ik denk dat half kynologisch Nederland zit te spelen
Hanneke
Hanneke
-
speurneus carola
- Speurneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Wat ik wel vreemd vind is dat er alleen officiële onderzoeken in vermeld staan.
Bv Daan zijn LPC staat nergens vermeld omdat dat niet nav een officieel onderzoek naar boven is gekomen maar puur door een orthopeed na klachten. De uitslagen zijn wel gemeld bij de rasvereniging, maar kan ik hier niet in terug vinden.....
Zou het beter vinden als alle gezondheidsuitslagen ergens centraal gemeld zouden staan, dus de onderzoeken nav officiële onderzoeken, maar ook de onderzoeken nav klachten
Bv Daan zijn LPC staat nergens vermeld omdat dat niet nav een officieel onderzoek naar boven is gekomen maar puur door een orthopeed na klachten. De uitslagen zijn wel gemeld bij de rasvereniging, maar kan ik hier niet in terug vinden.....
Zou het beter vinden als alle gezondheidsuitslagen ergens centraal gemeld zouden staan, dus de onderzoeken nav officiële onderzoeken, maar ook de onderzoeken nav klachten
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Stambomen Online is iets anders dan Gezondheidsuitslagen Online. Ze zijn wel gekoppeld, maar zoals de namen al doen vermoeden, kan je met het één de voorouders opvragen en met het ander de gezondheidsuitslagenspeurneus carola schreef:en er missen nog steeds veel officieele uitslagen hd ed ogen etc.
Hanneke
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Dat zou iedereen wel willen. Raad van Beheer en Rasverenigingen zijn tot op heden gescheiden circuits wat betreft hun databases. De NLV is volop bezig met ZooEasy. Op de laatste ALV is er een presentatie geweest. Misschien zijn de gezondheidsmeldingen van leden straks daarin te zien? Geen idee hoor, wat er wel en niet in komt, maar een stuk openheid is natuurlijk voor iedereen belangrijk.Kay schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat er alleen officiële onderzoeken in vermeld staan.
Hanneke
-
-kim-
- Speurneus

Dat is fijn !
Wat ik wel jammer vind is dat er geen link gemaakt is naar broers/zussen van de honden en naar de kids.
Zo zou je namelijk een veel totaler beeld krijgen, als je dan de gezondheidsuitslagen erbij pakt.
Wat ik wel jammer vind is dat er geen link gemaakt is naar broers/zussen van de honden en naar de kids.
Zo zou je namelijk een veel totaler beeld krijgen, als je dan de gezondheidsuitslagen erbij pakt.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
-kim-
- Speurneus

ja kan natuurlijk wel zoeken op alleen kennelnaam en dan gaat het wel, alleen is dat wat omslachtig
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Ik had inderdaad net ook al uitgevogeld dat je ook op (een deel van een)kennelnaam kan zoeken. Dan krijg je alle nesten / honden van die kennel. Alleen staan de nesten niet netjes op chronologische volgorde. Als je wilt kijken hoeveel iemand fokt, moet je een aantal pagina´s doorbladeren. De nesten uit bijv. 2012 kunnen op verschillende pagina´s staan. En mijn eigen nest uit 2013 is er helemaal achteraan geplakt, dat staat op de laatste pagina van de Laboriginallekes, terwijl je zou verwachten dat je dat als eerste zou zien, het is het meest recent. Mijn allereerste nest ontbreekt, dat is van voor 1997 en daar begint het programma.
Hanneke
Hanneke
-
Anita74
- Middelgrote hondenneus

-
speurneus carola
- Speurneus

ja je gaat naar ander schermpje maar ook daar staat weinig vermeldLaboriginals schreef:Stambomen Online is iets anders dan Gezondheidsuitslagen Online. Ze zijn wel gekoppeld, maar zoals de namen al doen vermoeden, kan je met het één de voorouders opvragen en met het ander de gezondheidsuitslagenspeurneus carola schreef:en er missen nog steeds veel officieele uitslagen hd ed ogen etc.![]()
Hanneke
al me kinders uitgevlogen