Echt, sommigen denken dat ze alles maar ongestraft mogen zeggen en doen omdat je met een pup loopt.
Haar man begreep heel goed waarom ik boos werd en reageerde ook verbijsterd op haar actie, maar zij vond het heel normaal.

Vreselijk is dat, die mocht van mij zo weer retourHaasje schreef:Nou jaaaaaaa.. echt niet leuk voor Flow en voor jou. Fijn dat je het in ieder geval goed af hebt kunnen sluiten!
Een vriendin van mij kwam laatst een keer langs en deed tssssst en tikken in de nek geven a la mr. Millan, verschrikkelijk vindt ik dat..

Dat heeft ze uitgelegd, want dat vroeg ik uiteraard ook.roelien schreef:Dat bemoeien komt me volledig bekend voor, maar de hond van een ander slaan!!!???
Ongelooflijk... niet te bevatten...
Wat is er mis met een hond aan een lijn uitlaten?

Het werd er niet gezelliger op maar ja ze kan er ergens ook niks aan doen. Veel mensen geloven dat commercieel gedoe beter of geloofwaardiger is dan hun eigen 'gezonde' verstand, maar goed..Roos schreef:Vreselijk is dat, die mocht van mij zo weer retourHaasje schreef:Nou jaaaaaaa.. echt niet leuk voor Flow en voor jou. Fijn dat je het in ieder geval goed af hebt kunnen sluiten!
Een vriendin van mij kwam laatst een keer langs en deed tssssst en tikken in de nek geven a la mr. Millan, verschrikkelijk vindt ik dat..