Ze is thuis bij ons gekomen vanmorgen.
De katten zijn niet zo interessant al vinden de katten haar nog wat minder leuk maar dat gaat wel goed komen.
Ze is meegeweest met boodschappen doen, ik ben buiten maar bij haar blijven zitten in de schaduw.
Ze vond het super leuk, zeker de mensen met boodschappenkarretjes die voorbij kwamen rijden vond ze interessant.
Ook het ijsje eten bij de snackbar omdat de dierenwinkel nog dicht zat vond ze wel erg leuk!!!
De dierenwinkel vond ze natuurlijk erg in trek en dan met name de gerookte botten
Ze is een enorme lieve schat, had ze bij Sylvia al steeds meer interesse in ons...Ze doet nu net alsof ze nooit ergens anders heeft gewoond. Ze heeft afwisselend aandacht voor Stefan en mij maar op een beheersde manier.
Af en toe even kijken waar we naar toe gaan hoort daar natuurlijk ook bij.
De stemmen van de buren vond ze in het begin wel erg grappig want waar kwamen die stemmen nu vandaan? Ook daar taalt ze inmiddels al niet meer na.
Aan de riem trekt ze totaal niet, andere honden zijn wel leuk van zeer dichtbij maar houd daarbij wel op!!!
Soms voel ik haar twijfel nog wel in bepaalde situaties, dat mag.
Maar dat is dan ook maar heel even en daarna is het net alsof ze niet anders heeft gedaan.
Aan de riem is het kortom gewoon genieten met haar!!!
Grappige van alles is dat de vraag waar wij al "bang" voor waren dat die zou komen al is gekomen door de dierenartsassistente die toch echt meende dat ze een kruising met een bordeaux dog was, ook daar trok ze aardige bekijks.
Echter toen ze, de muts
Gelukkig vind ik de assistentes toch nooit van belang, als de DA maar goed zijn werk verricht, gezien die Bo altijd prima vond op gewicht weet ik wel zeker dat hij met Pepper ook vind
Echter maakte die opmerking voor mij heel erg duidelijk dat ze mijn hart en die van Stefan voor 100% al heeft gestolen, ik was zelfs beledigd
Ze is zo lief, zo knap, zo mooi!!! Ik ben in love