Max is geopereerd
-
Concieta
- Kleine hondenneus

Max is geopereerd
Hallo,
Ik zou hier af en toe iets posten over Max en de bekkenkanteling.
Max is vandaag geopereerd.
Vanmorgen hebben we om half 9 Max naar de dierenarts gebracht. Hij liep heel vrolijk met de assistente mee naar achteren. Dat was zowel lief als erg om te zien. Max die niet weet wat er gaat gebeuren. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen.
De chirurg heeft kort uitgelegd hoe de operatie gaat en hoe het in de jaren hierna zal gaan. Dat waren goede berichten. Om 9 uur zijn ze begonnen.
Om half 1 werden we gebeld door de dierenarts dat de operatie goed gelukt is. Op de foto was te zien dat de kop nu heel goed in de kom zit, dit is normaal pas na een aantal weken het geval.
Max is nog aan het bijkomen, vanmiddag worden we gebeld hoelaat we hem kunnen ophalen.
Groetjes
Concieta
Ik zou hier af en toe iets posten over Max en de bekkenkanteling.
Max is vandaag geopereerd.
Vanmorgen hebben we om half 9 Max naar de dierenarts gebracht. Hij liep heel vrolijk met de assistente mee naar achteren. Dat was zowel lief als erg om te zien. Max die niet weet wat er gaat gebeuren. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen.
De chirurg heeft kort uitgelegd hoe de operatie gaat en hoe het in de jaren hierna zal gaan. Dat waren goede berichten. Om 9 uur zijn ze begonnen.
Om half 1 werden we gebeld door de dierenarts dat de operatie goed gelukt is. Op de foto was te zien dat de kop nu heel goed in de kom zit, dit is normaal pas na een aantal weken het geval.
Max is nog aan het bijkomen, vanmiddag worden we gebeld hoelaat we hem kunnen ophalen.
Groetjes
Concieta

-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

-
Roos
-
Concieta
- Kleine hondenneus

-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Achossie, kijk hem liggen in die bench met zijn kap om
Kan me voorstellen dat je hart brak vanmorgen, toen hij zo vrolijk en onbekommerd meeliep met de assistente. Jij wist wat hem boven het hoofd hing. En dan nu lange weken van benchrust en revalidatie. Ik hoop voor jullie dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat hij straks weer lekker hond kan zijn. Heel veel sterkte en een grote knuffel voor Max. Verwen hem maar lekker!
Hanneke
Hanneke
-
-kim-
- Speurneus

Veel sterkte met het herstel !
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013