Zoals vrouwtje al had verteld aan jullie was het met Thor dikke mik. Maar pfff wat kan dat kreng slijmen zeg
Nu daar heb ik sinds gisteren wat opgevonden hoor
Ze mag effies slijmen maar ben ik met andere dingen bezig dan geef ik een grom ter waarschuwing. Gaat ze weg dan is ze lief geweest
Dus deze strijd is uitgemaakt met elkaar
Dan die langharige grijze die in huis woont. Vrouwtje heeft samen met mij alles vorige week uit de kast gehaald om te laten zien dat ik niet eng ben
Ra en ik zijn vriendjes geworden. Wij laten elkaar met rust, wij houden van elkaar maar niet zo knuffelig als Thor
Met vrouwtjes knuffel je, soms met baasje als het zo uitkomt maar mijn vrouwtje
Sinds gisterochtend gaat vrouwtje 's ochtends koffie drinken en dan stappen we haar auto in
Vanmorgen was ik zo blij dat ik zo zoef zoef helling op en af ging rennen
Ook ben ik er al achter dat als ik los mag (tja ik ben wel loops maar vrouwtje merkt toch niet of ik wel/niet ben aangelijnd want ik loop pal naast haar/achter haar) dat er een wezenlijk verschil zit tussen bos en de wijk
In de wijk mag ik ook los maar dan moet ik van vrouwtje dichtbij blijven, in het bos mag ik zo af en dan snuffelen maar verder dan zo'n 10 a 15 meter ga ik toch niet bij haar weg
Voor de rest ben ik wel heel lief en rustig.
Spring niet tegen bezoek op, ga niet met 2 poten op ze liggen...Dat doe ik alleen bij vrouwtje en baasje
En verder?
OOooh ja mag ik vaak meedoen met boodschappen halen...En dan wacht ik samen met baasje of vrouwtje buiten tot 1 van hun 2 weer terug is.
En heb ik hier opperbest naar mijn zin
ps; ik kreeg van vrouwtje op mijn kop...mag alleen los lopen als er geen andere hondjes in de buurt zijn nu op dit moment