Een vriendin van ons is 3 weken op vakantie. Haar lab Spikey is net 1,5 week in een kennel geweest en gister hebben wij hem daar opgehaald om de laatste 1,5 week bij ons te logeren.
Spikey is de aller aller allerrrrr beste vriend van Cas, hij heeft hem die afgelopen 1,5 week dus ook echt vreselijk gemist.
We hebben ze gister eerst uitgebreid laten spelen in het park, waarbij ze eerst samen een dode vis uit de sloot visten en deze heerlijk hebben verorbert
Afijn dat trok gelukkig snel weg. Thuis beide maar even onder de tuinslang om de vislucht weg te spoelen.
Bij het afdrogen van Spike nam ik gelijk even zijn oren mee. Daar kwam me toch een partij bagger uit. Dus kamille thee gekookt af laten koelen en die oren eens goed schoongemaakt. (echt niet normaal wat een vuil er uit een oor kwam en stinken dat oor...).
Helaas was knokken in het park niet genoeg dus ook nog maar even een uurtje naar het strand lekker zwemmen in zeewater kan ook geen kwaad.
Afijn heel lang verhaal kort. Ze hebben vanacht tot 2.00 uur
We hebben van alles geprobeerd. Eerst bij elkaar en hopen dat het rustig zou worden. Dat ging niet. Toen de een in de keuken en de ander in de woonkamer. Dat ging niet want ze konden elkaar zien. Toen maar allebei in een bench. De een piepen en de ander blaffen.
Uiteindelijk hebben we Spike naar boven gebracht in de logeerkamer en Castro in de woonkamer. Ze hebben dus tot 2.00 uur naar elkaar liggen loeien, toen was er eindelijk rust.
Iemand tips? Oh en ook voor dat oor van Spike? Ik heb totaal geen ervaring met ontstoken oren.
Ach misschien pak ik wel een knuppel en sla ik mezelf vanacht KO