Bijten/happen
-
Bert
- Kleine hondenneus

Bijten/happen
Hallo allemaal,
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb al veel gelezen, maar mijn Hunter bijt in ons. Of hij nu net wakker is, of al iets op is, hij mag graag in voeten, handen en rokjes bijten. Mijn kinderen worden hierdoor bang van Hunter en het geeft mij een triest gevoel.
Weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb al veel gelezen, maar mijn Hunter bijt in ons. Of hij nu net wakker is, of al iets op is, hij mag graag in voeten, handen en rokjes bijten. Mijn kinderen worden hierdoor bang van Hunter en het geeft mij een triest gevoel.
Weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet?
- Tarzan
- Kleine hondenneus

Dat doen alle puppies. Ze hebben ook van die scherpe tandjes...
Ik weet niet meer hoe we er mee omgingen toen onze vorige hond puppie was, dat is al meer dan 15 jaar geleden. Wel is het over gegaan. Het hoort bij de leeftijd. Maar het is niet wenselijk.
Misschien helpt het als je hem dingen geeft om op te kauwen/bijten.
Ik weet niet meer hoe we er mee omgingen toen onze vorige hond puppie was, dat is al meer dan 15 jaar geleden. Wel is het over gegaan. Het hoort bij de leeftijd. Maar het is niet wenselijk.
Misschien helpt het als je hem dingen geeft om op te kauwen/bijten.
Honden lachen met hun staart.
Tarzan (29-02-2012)
-
Roos
Ik zou proberen om Hunter en de kindjes wat uit elkaar te houden tot hij gewisseld heeft en verders kun je onderstaand topic eens doornemen, daar staan op de slipketting na zinnige tips in. Succes!
viewtopic.php?t=81220" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?t=81220" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

Hoe oud zijn de kinderen? Bommel deed het ook als pup maar het blijft een kwestie van consequent zijn, nee zeggen of hard "au" roepen ( andere pups piepen als ze te hard worden gebeten, dus dat geluid moet je nabootsen dus hoog au) en direct iets anders aanbieden als handen en of voeten 
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
27-11-2014
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007
-
Bert
- Kleine hondenneus

Dank jullie wel, ik heb geprobeerd om met jullie tips aan de slag te gaan. Het werkt redelijk. Wel blijft hij graag happen.
De kids zijn 6 en 12 jaar.
Ik probeer hem telkens iets aan te bieden en 'nee' te oefenen.
Verder is het genieten, maandag beginnen we met de puppy cursus, wellicht dat het daar ook aan de orde komt.
De kids zijn 6 en 12 jaar.
Ik probeer hem telkens iets aan te bieden en 'nee' te oefenen.
Verder is het genieten, maandag beginnen we met de puppy cursus, wellicht dat het daar ook aan de orde komt.
-
dosperros
- Tarzan
- Kleine hondenneus

Het is nog maar de vraag of sambal zou helpen.
Wij hadden ooit een hond die eetbare dingen van tafel jatte.
We hebben toen een boterham besmeerd met sambal en nog wat scherpe producten, en die op tafel gelegd. De hond at het gewoon op. Het heeft niets geholpen.
Wij hadden ooit een hond die eetbare dingen van tafel jatte.
We hebben toen een boterham besmeerd met sambal en nog wat scherpe producten, en die op tafel gelegd. De hond at het gewoon op. Het heeft niets geholpen.
Honden lachen met hun staart.
Tarzan (29-02-2012)
-
Bert
- Kleine hondenneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer: