Cooper opgewonden
-
rimanime
- Speurneus

Cooper opgewonden
Cooper heeft vermoedelijk de geur van een loops teefje in zijn neus. Is onrustig, kijkt maar naar de deur om naar buiten te gaan. Herkenbaar allemaal van Action, maar vanmiddag kwam Cooper klaar nadat hij (blijkbaar) lang aan zijn piemel had gelikt. Herkennen jullie dit van je reu. Ik wil het niet hebben en hou het nu in de gaten. Hoe zouden jullie hier mee omgaan. Voor ons is het nieuw.......

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
rimanime
- Speurneus

Cooper doet het dus echt zelf.....esmoezie schreef:Oeps nee, dat herken ik niet. Keo heeft wel een paar keer een natte droom gehad

-
Roos
-
renate
- Speurneus

Ja ik herken het van Ghost. Als er loopse teven waren. Tja ik heb er nooit een probleem van gemaakt. Zolang het niet een dagelijks iets is en geen obsessie is. Ghost deed dit 1x in de 2 a 3 maanden, de eerste keer keken we wel heel raar op maar we lieten hem gewoon zijn gang gaan ook al was het niet om aan te zien 
-
rimanime
- Speurneus

Dank zover
Ik hoop inderdaad dat het niet te vaak voorkomt. Behalve dat ik het een onsmakelijk gezicht vindt, vind ik het ook zielig
blijkbaar worstelt hij enorm met zijn gevoelens. Hij heeft in het verleden gedekt. Misschien heeft het daarmee te maken ?

-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Als de opwinding te groot is geworden dan kan een reutje niet anders dan ervoor zorgen dat hij "klaar komt" Rinske, het zwellichaam is dan te groot om nog "vanzelf" te krimpen zeg maar, maw je kan daar als baaske niks aan doen, en je moet er ook niks aan doen, het is nou eenmaal zoals t is
Nou weet ik niet meer precies hoe oud Cooper is, maar meestal gaat t als hij echt volwassen is ( een jaar of twee minimaal ) ook weer over
Nou weet ik niet meer precies hoe oud Cooper is, maar meestal gaat t als hij echt volwassen is ( een jaar of twee minimaal ) ook weer over

-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
Inderdaad, onze JR deed het ook want hij leefde samen met loopse teefjes die hij natuurlijk niet mocht dekken....ik negeerde het maar.
Als je je er echt aan stoort kan ik maar één ding bedenken en dat is castreren.....
Als je je er echt aan stoort kan ik maar één ding bedenken en dat is castreren.....
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007-
rimanime
- Speurneus

@ Brigitte; Cooper is een volwassen reu van 5 jaar.

-
rimanime
- Speurneus

Vooralsnog is dit niet aan de orde....Annette schreef: Als je je er echt aan stoort kan ik maar één ding bedenken en dat is castreren.....
Nogmaals dank voor de reacties allemaal

-
renate
- Speurneus

Ghost was ook gecastreerd maar bleef het doen.Annette schreef:Inderdaad, onze JR deed het ook want hij leefde samen met loopse teefjes die hij natuurlijk niet mocht dekken....ik negeerde het maar.
Tja ook een hond vind het af en toe lekker om klaar te komen zullen we maar zeggen
-
roef
- Speurneus

James deed dit ook af en toe
ook James was een dek reu geweest.
de eerste keer was met een vriendin die met haar lab.dames op bezoek kwam,geen van de dames was loops maar James liep er een kwartier om heen te klieren en voor dat ik het goed en wel in de gaten had was hij ehh uit geschacht en kwam klaar op de grond.
daarna gebeurde het af en toe ,dan nam hij een vetbed te grazen.
de reu van mijn DA deed dit ook maar dan iedere dag,begrijpelijk dat ze de reu gecastreerd hebben toen.
de eerste keer was met een vriendin die met haar lab.dames op bezoek kwam,geen van de dames was loops maar James liep er een kwartier om heen te klieren en voor dat ik het goed en wel in de gaten had was hij ehh uit geschacht en kwam klaar op de grond.
daarna gebeurde het af en toe ,dan nam hij een vetbed te grazen.
de reu van mijn DA deed dit ook maar dan iedere dag,begrijpelijk dat ze de reu gecastreerd hebben toen.
-
Roos