Als ik naar mezelf kijk ben ik altijd blij als ik weer in mijn eigen bed slaap. Maar nog blijer wordt ik als dit bed ook nog eens net gewassen is en het liefst dat het beddengoed buiten heeft gedroogd. Daarnaast heb ik een strijktik (ik hou er van) dus ook nog stijf strak gestreken hmmmm heerlijk
Maar nu heb ik voor Foofer een houten bak waar een zachte mandje met een rand in ligt. Nu had ik van het weekend de hoezen gewassen van de mand en de vulling/kussens buiten gehad. Zouden honden dan hetzelfde hebben met de mand of denken ze gatverdamme wat is dat schoon
Bij Foofer zie ik geen verschil, alleen wanneer hij bijvoorbeeld de dag mee weg is geweest of bij mijn ouders is geweest dat wanneer we thuis komen en ik op de bank plof hij met een diepe zucht in zijn mand in de bak gaat liggen. Is dat dan een aahhhhh lekker weer thuis in mijn eigen mandje of een aaahhh lekker weer samen met vrouwtje? Of allebei
Wat is jullie ervaring? Gaan jullie labjes als iets waar ze altijd op liggen gewassen is er anders mee om of lijken ze er niet naar te talen?