en nu word het echt spannend, succes en veel voorpret
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Jaaa echt geweldig nieuws he!
Jullie zijn zeker om half 2 aan de beurt had ik vernomen van betsy.
wij mogen om 15.00 kennis maken met hun. Super leuk en spannend.
wie weet komen we elkaar nog tegen haha!
Ja zeker goed nieuws,zooooooooo blij!!!Ja klopt!!!Nou denk we net wat eerder weg zijn,we moeten nl weer om 16:15 in den haag zijn voor de zwemles van mij dochtertje.Maar iig veel plezier!!!Op naar 18 december....ongeveer dan hihi
Wat leuk michel!!!Wij zijn er geweest,we wisten niet eens dat ze er zelfs 11 hebben hihi.Gezellige boel daar hoor en wat een lieve labs!!!Nu aftellen....
inderdaad was even vasthouden toen de deur openging want toen kwamen er heel wat lieve labs je tegemoet gerend haha!
maar wat een lieve en gezellige vrouw die betsy egt super!
en inderdaad aftellen nu sandra!
Jaja kwamen gelijk 5 labs je tegenmoet toen we binnen kwamen. En wat een lieve hond is moeder Meghan.
Wij kunnen haast niet wachten totdat we na drie kwart jaar weer een labrador in ons gezinnetje krijgen. Nu maar hopen dat er in ieder geval 1 zwart teefje bijzit.