Alvast bedankt !
planten uit de tuin eten
-
x-YaraYoup-x
- Middelgrote hondenneus

planten uit de tuin eten
Altijd als Youp & Yara in de tuin gaan eet Youp van alle planten. Op het begin is het leuk, dan spelen ze samen en speel ik wat met ze. Maar zodra ik weg ga gaat hij aan alle planten eten, hij trekt alles uit de grond zegmaar.. Wat kunnen we hier tegen doen ? Iemand tips ?
Yara doet dat niet hoor, die heeft dat nog nooit gedaan.
Alvast bedankt !
Alvast bedankt !
Groetjes,
Laura, Youp & Yara

Bedankt Monika voor de banner & avatar !
Yara ♀ 15-10-2007
Youp ♂ (Riverflow To Be A Star) 21-08-2013
Laura, Youp & Yara

Bedankt Monika voor de banner & avatar !
-
Nancy
- Middelgrote hondenneus

Re: planten uit de tuin eten
Als het echt alleen maar gebeurt als jij er niet bent: niet meer alleen in de tuin laten.
Vaak zijn dit soort dingen tijdelijk en vergeten ze ze als ze het een tijdje niet gedaan hebben.
Vaak zijn dit soort dingen tijdelijk en vergeten ze ze als ze het een tijdje niet gedaan hebben.
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

Re: planten uit de tuin eten
Jackson deed dat ook als pup. Als ik weg was pakte hij blaadjes, takjes etc en at het op. Ik heb hem alleen nog maar naar buiten gelaten als ik erbij was of als ik hem in de deur opening kon waarschuwen door nee te roepen. Later heb ik hem met "laat" de dingen leren laten vallen en af en toe ook een blaadje geruild tegen een koekje. Nu doet hij het niet meer. Heel soms als er een "heel mooi" blad in de tuin is gewaaid dan komt hij het me brengen en dan bedank ik hem en krijgt hij een koekje. Haha.
Groetjes Nicole en een
van Jackson!
Jackson 09-10-2012
Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)